چرا بعد از حصر سران فتنه، کشته شدن مردم متوقف شد؟

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

نماینده تهران با طرح این سوال که چرا بعد از حصر سران فتنه کشته شدن مردم متوقف شد گفت: فتنه‌گران عادت دارند مخالفین و موافقین خود را می‌کشند، موافقین را می‌کشند تا رعب و وحشت ایجاد کنند و مخالفین را می‌کشند تا بگویند ما از قیام مسلحانه رعب نداریم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در جلسه امروز یکشنبه طی اخطار قانون اساسی گفت: اخطار بنده با استناد به ماده ۸۴ قانون اساسی است.  
 
وی افزود: در ایام ۹ دی به سر می‌بریم و برخی دوستان نکاتی را مطرح کردند که لازم بود چند نکته دیگر نیز مطرح شود این که چرا بعد از حصر سران فتنه کشته شدن مردم متوقف شد؟  
 
وی تصریح کرد: فتنه‌گران عادت دارند مخالفین و موافقین خود را می‌کشند موافقین را می‌کشند تا رعب و وحشت ایجاد کنند و مخالفین را می‌کشند تا بگویند ما از قیام مسلحانه رعب نداریم.  
 
نماینده تهران تصریح کرد: چرا عده‌ای از این که به مردم فشار اقتصادی می‌آید خوشحال هستندف می‌خواهند نظام را به چه چیزی وادار کنند.
 
عضو کمیسیون صنایع و معادن ادامه داد: چرا از انحلال مجلس صحبتی به میان نیامد البته این افراد که اخیرا بحث انحلال مجلس را مطرح کرده در انحلال هنرمندند، شورای شهر اول یادمان است این فرض به راحتی شورای شهر اول را منحل کرد.  
 
*بودجه بدون هدفمندی بودجه ناقصی است

بذرپاش در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دولت مرتب می‌گوید بودجه را به مجلس ارائه کرده است اما بودجه بدون هدفمندی بودجه ناقصی است.
 
بذرپاش تاکید کرد: ما باید ۴۰ الی ۵۰ هزار میلیارد تومان در حوزه هدفمندی را تعیین تکلیف کنیم و این نیازمند آن است که لایحه هدفمندی هرچه سریعتر به مجلس ارایه شود. 

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.