چرا بعضی از اشخاص بسیار راحت پول در می آورند؟

۰۵م آذر ،

در زندگی چه چیزی برای شما از همه مهمتر است؟ درست است پول ،با درست و غلطش کاری نداریم اما آرزوی همه ماست که پولدار شویم تا به آرزوهایمان برسیم.

شیرین ملکی، متخصص روانشناسی بالینی و روان درمانگر در گفتگو با خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران گفت:پاسخ این که همه ما می خواهیم ثروتمند شویم، اما چرا این اتفاق نمی افتد و پول درآوردن برای بسیاری از اشخاص کار سختی است . آرزوی همه ما آدمها این است که می خواهیم پولدار شویم تا به آرزوهایمان برسیم.

وی در ادامه مطلب خود افزود: بعضی ها می خواهند از نظر مالی راحت باشند و هرگز نگرانی مسائل مالی را نداشته باشند و بعضی ها می خواهند خانواده شان امنیت اقتصادی داشته باشد یا اینکه می خواهند با پول در بهترین دانشگاه ها تحصیل کنند.

ملکی در پاسخ به اینکه چرا بعضی ها بسیار راحت پول در می آورند گفت: روانشناسان اعتقاد دارند یکی از مهمترین دلایل به موفقیت نرسیدن اشخاص در سیدن به آرزوی ثروتمند شدن خود این است که آنها باورهای غلطی در مورد ثروتمند شدن دارند.

وی خاطر نشان کرد: باورهای غلط و انرژی منفی ای که در ناخود آگاه نهادینه می گردد و آنها تا آخر عمر در حسرت ثروتمند شدن می مانند./ع۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.