چرا بهترین مربی دنیا در آستانه المپیک برکنار شد؟ چه کسی تکواندو را به این روز انداخت؟

صفحه اصلی » ورزشی » حاشیه ورزشی » چرا بهترین مربی دنیا در آستانه المپیک برکنار شد؟ چه کسی تکواندو را به این روز انداخت؟

تنها تکوانو کار خوب ما در این رقابت‌ها، محمد باقری معتمد بود که چهارمین مدال نقره و نهمین مدال کاروان ایران را به دست آورد، ولی حریف استرالیایی سوسن حاجی‌پور از راهیابی به فینال مسابقات تکواندو باز ماند تا ملی‌پوش ایران از این رقابت‌ها حذف شود. به گزارش «تابناک»، یوسف کرمی در رقابت‌های شانس مجدد، مقابل […]

تنها تکوانو کار خوب ما در این رقابت‌ها، محمد باقری معتمد بود که چهارمین مدال نقره و نهمین مدال کاروان ایران را به دست آورد، ولی حریف استرالیایی سوسن حاجی‌پور از راهیابی به فینال مسابقات تکواندو باز ماند تا ملی‌پوش ایران از این رقابت‌ها حذف شود.

به گزارش «تابناک»، یوسف کرمی در رقابت‌های شانس مجدد، مقابل حریف انگلیسی خود شکست خورد و با دو باخت و با به دست آوردن ۹ امتیاز با المپیک لندن وداع کرد.

بنا بر این گزارش، کاپیتان تیم ملی تکواندوی ایران که در نخستین دیدار خود مقابل حریف اسپانیایی شکست خورده بود، با فینالیست شدن گارسیا در بخش شانس مجدد، فرصت رسیدن به مدال برنز را پیدا کرد، اما مقابل لوتالو محمد از انگلیس با ارائه عملکردی ضعیف شکست خورد تا با ۹ امتیاز به کار خود در المپیک پایان دهد.

گفتنی است، برکناری ناگهانی رضا مهماندوست با انتقاد بسیاری از کار‌شناسان همراه شد، اما کمیته فنی فدراسیون تکواندو به صورت عجیبی از حذف مهماندوست حمایت کرد تا فریبرز عسکری بدون هیچ تجربه‌ای در عرصه بین‌المللی، هدایت تیم ملی را بر عهده گیرد.

در این باره باید گفت، انتصاب فریبرز عسکری با مخالفت طیف گسترده‌ای از کار‌شناسان و منتقدان روبه‌رو شد، ولی محمد پولادگر، زیر حکم مربیگری وی را امضا کرد تا او به عنوان جانشین مهماندوست، هدایت تیم ملی تکواندو ایران را بر عهده گیرد.

تیم ایران که با هدایت رضا مهماندوست پیش از این در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۰۸ چین، جام جهانی ۲۰۱۰ ارومچی و قهرمانی آسیا قزاقستان ۲۰۱۰ به مقام نخست دست یافته بود، از سوی فدراسیون جهانی تکواندو، بهترین مربی مرد جهان برگزیده شد

 راستی … اگر قسمتی از زندگی تون رو ممتازنیوز تشکیل میده , بهتون توصیه میکنم تولبار ممتازنیوز رو حتما نصب کنید [نصب تولبار] 

کلیدواژه ها: المپیک،تکواندو،مربی تکواندو


ممتازنیوز پایگاه اطلاع رسانی علمی , فرهنگی , هنری و تفریحی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.