چرا دبی از بقیه مسیرها به صرفه تر است ؟

دبی شهری است در کشور امارات متحده عربی که در جنوب کشور ایران قرار دارد. بسیاری از مردم ایران برای تجارت و تفریح به دبی سفر می‌کنند.

این جزیره که در حاشیه خلیج فارس می باشد جزیره ای است که این روزها انواع تجارت در آن به اوج خود رسیده است. جدا از تجارت در دبی می توان به رشد ساخت و ساز هم اشاره کرد.

امارت دبی در این سالها تلاش بسیاری نیز برای جذب گردشگر داشته و اکثر درآمد آن از گردشگری است. تا انجا که میتوان گفت: گردشگری از استراتژی های مهم دبی می باشد، البته شاید رونق سابق را نداشته باشد اما برای ایرانی ها و کشورهای عربی هنوز منطقه گردشگری است.

موقعیت جغرافیایی دبی:

خود دبی شهر دبی را به ۲ بخش دیره و بر دبی تقسیم کرده است. دیره محلی بازاری، سنتی و قدیمی و کارگری است. اما بخش بر دبی را قصد دارند که شهری با بافت مدرن درست کنند. سرمایهٔ بسیاری در سالهای اخیر از طریق بخش املاک به دبی وارد شده است.

بالای شهر دبی، ساحل کناری جمیرا، با انواع ویلاهای مجلل و گرانقیمت است. خیابان شیخ زاید نیز با ساختمان‌های مجلل و بلند که بزرگ‌ترین برج دنیا در آنجا می باشد، قراراست که پایین شهر دبی جدید شود.

فرودگاه:

بیشتر پایتخت‌ها و شهرهای مهم دارای پرواز مستقیم به دبی هستند چرا که دبی در محل تلاقی اروپا، آسیا و آفریقا واقع شده است. فرودگاه دبی یکی از شلوغ ترین فرودگاه ها در دنیا است بیش از ۸۰ خط هوایی به فرودگاه بین المللی دبی پرواز رفت و برگشت دارند.

مهر پرواز مجری تخصصی تور دبی با پرواز ماهان ، تابان ، قشم ایر ، ایران ایر ، آسمان ، ایران ایر ، امارات    می باشد

اژانس مهر پرواز با داشتن کادری مجرب و دقیق مناسب ترین قیمت و با کیفیت ترین تورها را برای شما فراهم می کند.

جهت دیدن تمامی اطلاعات تورها به سایت  www.mehrparvaz.ir مراجعه فرمایید.

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگبرید

۸۸۵۰۷۱۹۰-۸۸۱۷۲۴۴۵

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.