چرا شما به آیفون ۵ احتیاج ندارید

یکی از مالکان آیفون چند دلیل برای اینکه احتیاجی به آیفون ۵ نیست آورد و در یکی از سایت های انگلیسی زبان منتشر شد. آنچه می خوانید از زبان کریس تایلور ترجمه شده است.

iphone red x چرا شما به آیفون 5 احتیاج ندارید

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام آیفون ۵ روز چهارشنبه همانطور که انتظار می رفت معرفی شد و بدون شک یکی دیگر از دستاورده های اپل است. اگر شما در حال حاضر یکی از اسمارت فونهای آیفون را دارید بهتر در برسام یک تجربه خوب درباره اسمارت فون تان کسب کنید.

 

IOS 6

اگر شما یکی از اسمارت فون های  ۴ , ۴S یا ۳GS را دارید بدون صرف کردن یکی سکه می توانید سیستم عامل خود را ارتقا دهید. این سیستم عامل از سوی اپل معرفی شد و برای تمامی نسخه های نام برده شده قابل ارتقا است.

بسیاری چیز های سرگرم کننده به این سیستم عامل از جمله ادغام توییتر,اشتراک گذاری عکس, Guided Access  و … با IOS 6 اضافه شده است.

بهتر است کمی درباره آیفون ۴S صحبت کنیم اپل قیمت نسخه ۱۶ گیگابایتی آن را به ۹۹ دلار کاهش داده است. دوربین ۸ مگاپیکسلی آن چیزی از دوبین ۸ مگاپیکسلی آیفون ۵ کم ندارد در واقع می توان گفت کیفیت عکس برداری با آیفون ۴S بهتر است.

فکر نمیکنم کسی بخواهد آیفونی دراز تر از آیفون ۴S بخرد. زیرا مشکلات خاص خود را در جیب لباستان ایجاد می کند. اما اسمارت فون ۴S به راحتی در جیب جای خود را باز می کند. من با جرات می گویم که آیفون ۵ چیزی که انتظار می رفت نبود. اما واقعا برای خرید آیفون ۴s نسبت به آیفون ۵ مناسب تر است. سال بعد قرار است آیفون ۵s معرف

 

 چرا شما به آیفون 5 احتیاج ندارید

خبر های مرتبط:

  1. اپلیکیشن شبیه ساز ویندوزفون ۸ برای آیفون
  2. عرضه ساعت سیتی‌زن برای آیفون ۴S و آیفون جدید
  3. Aqua پوششی برای آیفون همراه با شما در آب!

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.