چرا شورای رقابت از موضوع لغو واگذاری مخابرات کنار رفت

۲۰خردادماه، فارس- رئیس شورای رقابت با اشاره به اینکه قرار بود وجاهت رأی هیئت تجدیدنظر برای لغو واگذاری مخابرات بررسی شود اما شورا کناره‌گیری از این پرونده را اعلام کرد، گفت: واگذاری مخابرات جزء موضوعات قابل دخالت هیئت تجدید نظر نیست.

جمشید پژویان در خصوص کناره‌گیری شورای رقابت از موضوع تجدید نظر در واگذاری شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: رای هیئت تجدید نظر شورای رقابت در مورد لغو واگذاری مخابرات مربوط به چندین ماه پیش است و شورای رقابت این طور تشخیص داد که این موضوع از موارد ماده ۶۱ که هیئت تجدید نظر شورای رقابت می‌تواند در آن دخالت کند، نیست.

رئیس شورای رقابت در پاسخ به این سوال که مگر در جلسه ۱۵۳ شورای رقابت مقرر نشده بود تصمیم شورا در جلسه بعدی اعلام شود، پس چرا پس از جلسه، شورای رقابت اطلاعیه‌ای در مورد کناره‌گیری از پرونده صادر کرد، گفت: چنین قراری نبود؛ سازمان بازرسی کل کشور چندین وقت پیش نامه‌ای را برای پیگیری این موضوع به شورای رقابت ارسال کرده و پیگیر این موضوع بود.

وی ادامه داد: بنابراین نامه سازمان بازرسی کل کشور جزو دستور جلسه شورای رقابت بود و در جلسه ۱۵۳، براساس نامه سازمان بازرسی کل کشور، شورای رقابت تصمیم نهایی را گرفت.

IT Iran
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.