چرا فروش طلا امسال کاهش یافت؟

۲۶ام بهمن ،

بینا- رییس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت طلا، جواهر و نقره استان تهران گفت : ساخت طلا با عیارهای مختلف علاوه بر کاهش قیمت طلا، سبب رونق بازار می گردد .
به گزارش ستاد برگزاری پنجمین نمایشگاه بین المللی صنعت طلا ، جواهر، نقره ، ساعت و صنایع وابسته ؛ عبداله محمدولی در حاشیه نمایشگاه با بیان این‌که مخالفان ایجاد تنوع عیار در تولید طلا هیچ استدلال و منطقی ندارند ،افزود: عنوان می گردد ، کاهش عیار طلا سبب سیاه شدن آن می‌شود. در حالی است که بدل‌های موجود در بازار یک تا دو سال ضمانت دارند.
وی با اشاره به این‌ که شرایط امروز حاکم بر تولید در کشور مناسب نیست، افزود: از ابتدای سال تاکنون واحدهای تولید مصنوعات طلا با کاهش تولید مواجه و مجبور به تعدیل نیرو شده‌اند.
محمدولی افزود: فروش طلا در سال جاری کاهش یافته که این موضوع سبب شده تا فروشندگان طلا به واحدهای تولیدی نیز کمتر سفارش دهند.
رئیس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت طلا، جواهر و نقره استان تهران اضافه کرد ؛ متاسفانه ظرفیت های داخلی در حوزه تولید مصنوعات طلا نادیده گرفته شده است.
محمدولی با اشاره به صادرت محصولات طلا و جواهر ایران به بازار ترکیه گفت: مذاکراتی نیز برای صادرات طلای ساخت داخل به بازار کردستان عراق در حال انجام است.
پنجمین نمایشگاه بین المللی طلا،نقره،جواهر،ساعت و صنایع وابسته با مشارکت بیش از یکصد و بیست شرکت داخلی و ۲۲ شرکت خارجی از کشورهای ، ترکیه ، ژاپن، سوئیس، ایتالیا ،چین ، تایلند و آلمان و در فضائی بالغ بر ۱۰ هزار متر مربع برگزار شده است.
این نمایشگاه تا ۲۹ بهمن ماه هر روز از ساعت ۹ تا ۱۶ در محل دایمی نمایشگاه بین المللی تهران دایر است .

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.