چرا مجید صالح از کادر فنی تیم ملی کنار گذاشته شد؟

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال ملی – «در شرایط فعلی صحبتی ندارم» این جمله‌ای است که مجید صالح در واکنش به کنار گذاشته شدن از کادر فنی تیم ملی بر زبان می‌آورد.

به گزارش ممتاز؛ زمانی که تیم ملی فوتبال کشورمان از اردوی اتریش به ایران بازگشت، رفتار عجیب مجید صالح و بی پاسخ گذاشتن سوالات خبرنگاران در فرودگاه امام (ره) این شائبه را به وجود آورد که او از کادر فنی تیم ملی کنار گذاشته شده است. این شائبه زمانی به واقعیت نزدیک تر شد که کارلوس کروش در واکنش به این مسئله لبخندی کنایه آمیزی زد و گفت: «اجازه دهید در این باره صحبت نکنم.» با مجید صالح تماس گرفتیم تا اصل ماجرا را از خود او جویا شویم اما مربی سابق استقلال هم از پاسخ دادن سر باز زد و با دلخوری گفت: «در شرایط فعلی صحبتی ندارم.»

اما ماجرا از چه قرار است؟ تیم ملی در اتریش سه دیدار تدارکاتی را برابر بلاروس، مونتنگرو و آنگولا برگزار کرد. در جریان برگزاری یکی از این بازی ها کارلوس کروش به خاطر شلوغی نیمکت تیم ملی از مجید صالح درخواست می کند که به روی سکوها برود و از آنجا مسابقه را زیر نظر بگیرد. همین مسئله باعث دلخوری صالح می شود و …

مجید صالح در شرایطی از سفر به برزیل و همراهی تیم ملی بازماند که دیگر قلعه نویی هم خواهان حضور او در کادر فنی استقلال نیست و از حالا افرادی چون مهدی پاشازاده و جواد زرینچه برای دستیاری امیر به توافق رسیده اند. از طرفی، دیگر تیم های لیگ برتری هم مربیان فصل آینده خود را انتخاب کرده اند و با این شرایط مجید صالح در لیگ برتر چهاردم روی نیمکت تیمی نخواهد نشست.

جالب اینجاست که مجید صالح سه سال پیش هم از سوی عباس ترابیان برای حضور در کادر فنی تیم ملی به کارلوس کروش معرفی شد اما در نهایت این امید نمازی بود که به عنوان دستیار انتخاب شد. اما این بار از همان ابتدا صالح با نظر خود کروش برای کادر فنی تیم ملی برگزیده شد اما نتوانست با این مربی پرتغالی کنار بیاید و خیلی زود با یکدیگر اختلاف پیدا کردند.

۲۵۲ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.