چرا ناگهان کفاشیان در آزادی ناپدید شد؟

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

وقتی دیدار برابر تیم ملی فوتبال ازبکستان iبه پایان رسید، تلاش ها برای دیدن علی کفاشیان ناموفق بود و از او خبری در ورزشگاه آزادی نبود.

به گزارش تفسیری خبرنگار ورزشی مشرق، دقایق پایانی بازی تیم ملی فوتبال ایران و ازبکستان بود که شعار سکوهای ورزشگاه آزادی iبه سوی علی کفاشیان نشانه رفت. این هم ریشه در این داشت که دیگر نمی توانستند خنده های مردی را تحمل کنند که فوتبال این مرز و بوم در دورانش روزهای تاریکی را تجربه کرد. این شکست نیز ضربه دیگری بود که بعد از دو باخت (فوتسال و تیم ملی جوانان) در هفته اخیر تحمیل شد تا بیش از پیش پرده از واقعیت های فوتبال کنار رود.

* وقتی کفاشیان ناپدید شد!
در حالی که بازی iبه لحظات پایانی نزدیک می شد، نگاه ها می چرخید تا علی کفاشیان را پیدا کند. مدیری که همیشه در شکست ها با خنده اش مواجه می شدیم، دیده نشد تا ابهاماتی برقرار شود که چه اتفاقی سبب شده تا اینگونه ناپدید شود. تلاش ها نیز برای یافتن وی iبه نتیجه ای نمی رسد. وی که در جایگاه شیشه ای حضور داشت، iبه ناگاه ناپدید شد که برخی از همراهی برخی اشخاص با وی می گویند.
فارس پس از بازی در خبری اعلام کرد: “در حالی که خبرنگاران و هواداران خارج از استادیوم ۱۰۰ هزار نفری ایستاده بودند و منتظر کفاشیان بودند، ماموران حراست ورزشگاه با برخودی تند و زننده آنها را از محل دور کردند تا کفاشیان بتواند جایگاه را ترک کند. ماموران حراست عنوان کردند کفاشیان داخل جایگاه است و تا وقتی که ما اعلام نکنیم خارج نمی‌آید.” و در پایان نیز، آنها اعلام نمی کنند تا این مدیر بیرون بیاید.


اگرچه کفاشیان از ابتدا در ورزشگاه حضور داشت؛ اما کسی او را در پایان ندید و حتی برخی عنوان می کنند در حوالی دقیقه هشتاد و با همراهی یک فرد، ورزشگاه را ترک کرده است

* ابهام در دلایل ترک سریعهنگام ورزشگاه
در حالی که همه در ابهام غیبت ناگهانی علی کفاشیان بودند، امیرحسین حسینی (مدیر روابط عمومی فدراسیون) اظهار داشت: “این درست است که کفاشیان بعد از این بازی با هیچ خبرنگاری مصاحبه نکرد، اما او همیشه پاسخگو بوده است.” در حقیقت، او هم توضیحی دقیق درباره دلیل نبود رئیس فدراسیون نداد و موضوع را iبه آینده حوالت می دهد.
این اتفاقات در حالی روی داد که اگرچه کفاشیان از ابتدا در ورزشگاه حضور داشت؛ اما کسی او را در پایان ندید. برخی عنوان می کنند در حوالی دقیقه هشتاد و با همراهی اشخاصی، ورزشگاه را ترک می کند که البته، منبعی رسمی این خبر را تایید یا تکذیب نکرده است.
 اینکه چه دلیلی سبب می شود تا iبه ترک سریع هنگام محل استقرار بپردازد، نامشخص است. باید منتظر ماند و دید چه توضیحی در قبال این ابهام دارد و چه چیزی سبب شده تا غایب بزرگ بعد از شکست نامیده شود. این روزها از این فدراسیون خبرها عجیبی نیز iبه گوش می رسد.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.