چرا پورمحمدی از شبکه سه رفت

عصرایران – علی اصغر پورمحمدی که از سال ۱۳۸۲ مدیریت شبکه سه سیما را برعهده دارد جای خود را به مجید زین العابدین قائم مقام خود داد.

بنا بر این گزارش مجید زین العابدین پیش از این در بخش خبر معاونت سیاسی فعالیت می کرد و به تازگی از حدود ۴ ماه پیش قائم مقام مدیر شبکه سه سیما شده بود.

به گزارش عصرایران علی اصغر پورمحمدی از سال ۵۸ وارد سازمان صدا وسیما شد و مدیریت واحد مرکزی خبر کرمان را برعهده گرفت پس از آن به جبهه رفت و به تهیه گزارش های دفاع مقدس پرداخت.

پورمحمدی در سال ۶۱ به تهران آمد و سردبیری اخبار بامدادی  ، اخبار استان و شهرستان و اخبار شبکه ۲ را عهده دار شد. در زمستان سال ۶۲ در سمت مدیر گروه اجتماعی رادیو مشغول به کار شد.

وی در سال ۷۳ در زمان مدیریت علی لاریجانی از رادیو به تلویزیون آمد و مدیریت گروه اجتماعی شبکه یک سیما را بر عهده گرفت و تا راه اندازی شبکه سه سیما او همزمان مدیریت گروه اجتماعی شبکه سه را هم بر عهده داشت و از سال ۷۹ مدیر شبکه تلویزیونی تهران که تازه تاسیس بود شد.
در نهایت پورمحمدی از سال ۸۲ مدیر شبکه سه سیما شد و تا کنون در این سمت مشغول به فعالیت بود.
او همواره انتقاداتی به نحوه مدیریت علی دارابی معاون فعلی سیما و تیم همراه او داشت ، انتقادهایی که البته مورد توجه واقع نشدند و سرانجام پور محمدی بیش از این نتوانست مدیریت دارابی را تحمل کند و مجبور به ترک شبکه سه شد.

در ۲ سال اخیر به علت ارائه نظرات غیرکارشناسانه معاون سیما و مشاوران وی ایشان برنامه های تلویزیون از لحاظ کیفی و میزان کسب رضایت مخاطب افت بسیار محسوسی داشته است.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.