چشمان کودکان بیمار با حمایت خیرین به روی آینده باز می گردد

فروردین ۱۴۰۳

حمایت خیرین حوزه سلامت از کودکان بیمار بی بضاعت مرکز طبی اطفال سبب تسهیل روند ارائه خدمات به این بیماران می گردد.

رضایی، معاون رئیس مرکز طبی کودکان با اشاره به تاریخچه افتتاح این مرکز به عنوان بهترین بیمارستان تخصصی اطفال به خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت:این بیمارستان که در سال ۴۷ به همت دکتر اهری و دکتر قریب افتتاح شد هم اکنون با حمایت مسئولان حوزه بهداشت و درمان در بخش تجهیزات درمانی به سطح قابل قبولی رسیده تا جایی که حدود ۳۰۰ تخت بستری داشته و آی سی یو این مرکز به غیر از رشته چشم پزشکی تمام بخش های فوق تخصصی را در خود جای داده است. 

 وی در بیان کیفیت خدمات رسانی این مرکز در سال ۹۱  خاطر نشان کرد:  بیش از ۱۵۰ هزار نفر بیمار سر پایی، ۱۵ هزار بیمار در بخش بستری ۱۰۰۰ بیمار در بخش مراقبت های ویژه و یک میلیون بیمار برای بخش آزمایشگاه پذیرش شدند.

همچنین، تعداد نهصد بیمار در بخش مراقبت از بیماران  سرطانی، بیش از نهصد بیمار در بخش مراقبت از بیماران قلبی، چهارصد بیمار در بخش مراقبت از بیماران کلیوی و ششصد بیمار در بخش ایمونولوژی که شامل کودکانی با نقص ایمنی می باشند ، بستری شدند. 

رضایی ، تشخیص و درمان بیماری را الویت برنامه های مرکز طبی کودکان دانست و اظهار داشت: این مرکز به غیر از تشخیص و درمان بیماری در زمینه آموزش و پژوهش نیز فعالیت داشته ضمن اینکه در طول سال های فعالیت خود تفاهم نامه های متعددی با بیمارستان های مهم دنیا امضا کرده است. 

وی با تاکید بر  تسهیل ارائه خدمات با حمایت خیرین، یاد آور شد: تعداد بسیاری از بیماران که بضاعت مالی کافی برخوردار نبودند مورد حمایت خیرین قرار گرفته و این روند سبب شده که نتیجه نظر سنجی از بیماران بیانگر ۹/۷۶  درصد رضایتمندی بیماران و تنها ۸/۱۰ نارضایتی از نحوه خدمات رسانی این مرکز باشد./ح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.