چشم​اندازهای ورزشی احمدی​نژاد: کسب مقام دومی در مسابقات آسیایی و دهم شدن در المپیک بعدی – اخبار سیاسی

محمود احمدی‌نژاد در آیین تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن که در تالار وحدت برگزار شده بود، با اشاره به اهمیت قهرمانی در عرصه‌هایی مثل ورزش، علم و فرهنگ افزود: تمایل عمومی انسان‌ها به قهرمانی است و همه انسان‌ها دوست دارند که به قله برسند و پیشرفت کنند و قهرمان شوند.

وی خطاب به حاضران اظهار کرد: شما در مسابقات آسیایی دوره قبل تصمیم گرفتید که نسبت به مسابقات قبلی موفقیت بیشتری کسب کنید و گفتید که باید چهارم شویم. عده‌ای این را باور نکردند ولی دیدید که این امر محقق شد و ما چهارم شدیم. در مسابقات آسیایی دوره بعد که در دو سال آینده برگزار می‌شود ما باید برنامه‌ریزی کنیم که به مقام بالاتری دست پیدا کنیم. نمی‌گویم اول، ولی می‌گویم دوم شویم و این شدنی است که به دومی برسیم و برنامه‌ریزی‌ها باید در این مسیر صورت گیرد و هدف‌گذاری‌ها نیز در این مسیر باید صورت گیرد.

وی همچنین با اشاره به کسب مقام هفدهم در مسابقات المپیک گفت: ما در مسابقات المپیک دوره بعدی باید برای کسب مقام بهتر از دهمی برنامه‌ریزی کنیم و باید آستین‌هایمان را بالا بزنیم و این امر شدنی است و در مسابقات پارالمپیک جهانی که یازدهم شدیم باید برای کسب مقام زیر هشت برنامه‌ریزی شود و با توکل به خداوند این اهداف دست‌یافتنی است.

به گزارش ایسنا، احمدی‌نژاد خطاب به مسئولان ورزشی کشور گفت: باید راه را باز کنیم که کاروان ما با تعداد ورزشکاران بیشتری در المپیک آینده شرکت کنند و قله‌ها را فتح کنند.

رییس‌جمهور با بیان اینکه «نباید با حاشیه‌سازی‌های بی‌جهت، انرژی‌ها تخلیه شود و باید در تمام عرصه‌ها از جمله ورزش پیشتاز و قهرمان باشیم»، افزود: من به آینده ایران در عرصه ورزش و دیگر عرصه‌ها امیدوارم. دشمنان بعضا سروصداها و چالش‌هایی را درست می‌کنند ولی این موانع مقطعی است و تمام می‌شود. ملت رودخانه جاری در تاریخ است و از این موانع عبور می‌کند و آینده درخشان متعلق به ملت ایران است.

در این مراسم به محمد بنا ـ مربی تیم ملی کشتی فرنگی ـ نشان درجه یک شجاعت و به کوروش باقری ـ مربی تیم ملی وزنه‌بردای ـ نشان درجه سه شجاعت اهدا شد.دهمچنین در این مراسم از قهرمانان و مدال‌آوران پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن تقدیر به عمل آمد.

/۲۹۲۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.