چطور عکس خود را روی جلد مجلات معروف بگذارید؟

آیا تاکنون قصد داشته‌اید عکس خود را روی جلد مجله بگذارید؟ اگر مهارت استفاده از فتوشاپ را داشته باشید می‌توانید این کار را انجام دهید. اما بدون فتوشاپ و با استفاده از ابزارهای آنلاین نیز می‌توانید این کار را انجام دهید. در این مقاله ۹ ابزار را معرفی خواهیم کرد که بدون نیاز به مهارت خاصی می‌توانید با آن‌ها جلد مجله‌ی خود را طراحی کنید.
به ابزارهای زیر نگاه کنید و ابزار موردنظر خود را برای طراحی تصویر دلخواه انتخاب کنید.
طراحی جلد مجله با FotoJet
با این ابزار می‌توانید با فقط یک کلیک عکس‌تان را بر روی مجلات معروفی مانند People, Playboy, Time, Fortune بگذارید. این سایت قالب‌هایی دارد که می‌توانید از میان آن‌ها یکی را انتخاب کنید و کار با آن بسیار ساده است. پس از طراحی جلد مجله، آن را به صورت JPG  یا PNG  ذخیر کردهیا مستقیما آن را روی شبکه‌ی اجتماعی موردنظرتان به اشتراک بگذارید.

PhotoFunia
PhotoFunia یک سرویس آنلاین است که به شما امکان تنظیم عکس‌ها، طراحی کارت پستال، اضافه کردن تصاویر مضحک یا عجیب، نقاشی کردن، تنظیم و چارچوب‌بندی تصاویر و اضافه کردن عکس به مجله را فراهم می‌کند. این ابزار به شما اجازه می‌دهد به جای داشتن جلد معمولی برای مجله، عکس‌ها را در کنار هم قرار داده و عکسی چند بخشی طراحی کنید.

Funny Photo
با استفاده از Funny Photo می‌توانید با جلوه‌های متعدد عکس، قالب، کارت پستال و سایر بخش‌های عکس کار کرده تا عکس خود را ارتقا دهید و عکسی کاملا شخصی به سلیقه‌ی خود طراحی کنید. این ابزار یک ویرایشگر عکس دارد که به شما کمک می‌کند قبل از استفاده از عکس آن را دستکاری کرده و تغییر دهید. در اینجا طیف وسیعی از جلدهای مجله از جمله نمونه‌های مدرن آن را خواهید دید.

BigHugeLabs
BigHugeLabs هنگام آپلود کردن عکس‌تان، گزینه‌هایی را در اختیار شما قرار می‌دهد. برای انجام این کار می‌توانید از کامپیوتر، اینستاگرام، فیسبوک یا حتی مجموعه عکس‌های فلیکر خود استفاده کنید. به علاوه با این ابزار می‌توانید صفحه‌آرایی، عنوان، تاریخ انتشار و موارد دیگری را انتخاب و طراحی کنید. حتی می‌توانید از آن برای طراحی کارت پستال استفاده کنید.

Madmagz
Madmagz نوعی ابزار آنلاین است که به شما امکان می‌دهد نه تنها جلد مجله بلکه خط به خط آن را طراحی کنید. این ابزار دارای قالب‌های پیش ساخته‌ی مجله است و شما می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید: مدرن، کلاسیک، عاشقانه، خبرنامه و انواع دیگر.
نکته: در واقع این ابزار رایگان نیست اما دارای گزینه‌های رایگان نیز هست و شما می‌توانید یک نسخه از مجله وب را رایگان طراحی کنید.

LucidPress
با LucidPress می‌توانید علاوه بر مجله، بروشور، پوستر، آگهی، دعوت نامه و خبرنامه را نیز طراحی کنید. همچنین می‌توانید یکی از قالب‌های پیس ساخته‌ی مجله را انتخاب کرده و هر کدام را با برند خود تنظیم کنید. این ابزار نیز رایگان نیست اما اگر فقط می‌خواهید جلد مجله‌ی خودتان را طراحی کنید می‌توانید این کار را رایگان انجام دهید.

Fakeazine
Fakeazine با در اختیار قرار دادن بیش از ۱۰۰ مجله، به شما فرصت ستاره شدن روی جلد مجله را می‌دهد. می‌توانید با آپلود کردن عکس و سپس با استفاده از بزرگنمایی، کشیدن تصویر یا حتی با تغییر رنگ پیش زمینه، آن را تنظیم کنید. هنگامی که این کار را انجام دادید به شما کدی داده می‌شود که می‌توانید این جلد مجله را از طریق شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

Canva
Canva یکی از محبوب‌ترین ابزارهای آنلاین برای اضافه کردن متن به تصویر است. با استفاده از عکس خود، پوستر، پروفایل‌های شبکه‌های اجتماعی، تصاویر پست‌های وبلاگ، رزومه و بسیاری چیزهای دیگر جلد مجله را طراحی کنید. هر کدام از این تصاویر طرح‌های پیش ساخته‌ای دارند که می‌توانید متن و تصویر خود را در در آن قرار دهید.

Pulp-o-mizer
این ابزار سفارشی امکان تنظیم متن، جدول، اندازه‌ی متن، فونت، سایه و موارد دیگری را فراهم می‌کند. بعد از آن می‌توانید این جلد را دانلود کرده یا از آن  برای چاپ روی تیشرت، لیوان یا پوستر استفاده کنید.

۰ دیدگاه ۲۹ بازدید ۳

باز نشر: اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.