چلسی فینالیست شد

جام جم آنلاین: تیم فوتبال چلسی با وجود ۱۰ نفره شدن، بارسلونا را در خانه اش با نتیجه دو بر دو متوقف کرد و خود یک پای فینال لیگ قهرمانان اروپا شد.

این تیم لیگ برتر فوتبال انگلیس که در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا موفق شده بود بارسلونا مدافع عنوان قهرمانی را یک بر صفر مغلوب کند در مجموع دو دیدار، سه بر دو پیروز شد.

چلسی که در ورزشگاه «نیوکمپ» دو بر صفر عقب افتاده بود و پس از اخراج کاپیتان «جان تری» ۱۰ نفره شده بود، در نهایت، نتیجه دو دیدار را به نفع خود تغییر داد.

گل های «سرخیو بوسکتس» و «آندرس اینیستا» در قبل و بعد از اخراج «تری» به دلیل دریافت کارت قرمز ناشی از یک خطا بر روی «آلکسیس سانچز» بارسلونا را در مسیر یک پیروزی راحت قرار داد.

اما تیم لندنی پس از یک ضد حمله دیدنی و یک ضربه «چیپ» رامیرز از حیث گل های زده در بیرون از خانه از بارسلونا جلو افتاد و با وجود تهاجم شدید مدافع قهرمانی، این فینالیست سال ۲۰۰۸ لیگ قهرمانان اروپا در برابر حملات آبی اناری پوشان محکم ایستاد.

در دقایق تلف شده آخر بازی ، فرناندو تورس مهاجم اسپانیایی که از روی نیمکت ذخیره ها وارد زمین شده بود در گرماگرم حملات بارسا روی یک ضد حمله با دور زدن ویکتور والدز گل دوم و مساوی چلسی را به ثمر رساند.

هرچند که لیونل مسی طبق معمول بازی خوبی ارائه داد ولی در گلزنی موفق نبود و یک ضربه پنالتی را نیز از دست داد.

چلسی در فینال که در مونیخ برگزار خواهد شد با برنده دیدار امشب بایرن مونیخ و رئال مادرید روبرو خواهد شد.

بایرن که در دیدار رفت نیمه نهایی در خانه خود دو بر یک پیروز شده است اکنون باید به مصاف رئال در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برود.(ایرنا)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.