چلسی با حذف بارسا یک پای فینال لیگ قهرمانان اروپا شد

این تیم لیگ برتر فوتبال انگلیس که در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان موفق شده بود مدافع قهرمانی را یک برصفر مغلوب کند در مجموع دو دیدار سه بر دو پیروز شد.

چلسی که در ورزشگاه نیوکمپ دو بر صفر عفب افتاده بود و پس از اخراج کاپیتان ‘ جان تری ‘ ده نفره شده بود، در نهایت نتیجه دو دیدار را به نفع خود تغییر داد.

گلهای ‘ سرخیو بوسکتس ‘ و ‘ آندرس اینیستا ‘ در قبل و بعد از اخراج تری به دلیل دریافت کارت قرمز ناشی از یک خطا بر روی آلکسیس سانچز تیم میزبان را در مسیر یک پیروزی راحت قرار داد.

اما تیم میهمان لندنی پس از یک ضد حمله دیدنی و یک ضربه چیپ رامیرز از حیث گلهای زده در بیرون از خانه از بارسا جلو افتاد و با وجود تهاجم شدید مدافع قهرمانی این فینالیست سال ۲۰۰۸ لیگ قهرمانان در برابر این تهاجم محکم ایستاد.

در دقایق تلف شده آخر بازی ، فرناندو تورس مهاجم اسپانیانی که از روی نیمکت ذخیره ها وارد زمین شده بود در گرماگرم حملات بارسا روی یک ضد حمله با دور زدن ویکتور والدز گل دوم و مساوی چلسی را به ثمر رساند.

هرچند که لیونل مسی طبق معمول بازی خوبی ارائه داد ولی در گلزنی موفق نبود و یک ضربه پنالتی را نیز از دست داد.

چلسی در فینال که در مونیخ برگزار خواهد شد با برنده دیدار چهارشنبه شب بایرن مونیح و رئال مادرید روبرو خواهد شد.

بایرن که در دیدار رفت نیمه نهایی در خانه خود دو بر یک پیروز شده است اکنون باید به مصاف رئال در ورزشگاه سانتیاگو برنابتو برود.

۱۴۰۳ ** ۱۹۱۷

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۰۹۶۲۰۹


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.