چلسی فاتح داربی لندن شد

۳۰م دیماه ،

9-3.JPG

تیم فوتبال چلسی در داربی لندن موفق شد با حساب ۲ بر ۱ آرسنال را از پیش روی بردارد تا موقعیت خود در رده سوم جدول را تثبیت کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در ادامه‌ی هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس تیم‌های چلسی و آرسنال در ورزشگاه استمفوردبریج به مصاف هم رفتند. ابتدا این شاگردان بنیتس بودند که توانستند بسیار زود با گل خوان ماتا در دقیقه ۶ نتیجه مسابقه را به سود خود کند . آرسنال که دوست نداشت مانند بازی هفته قبل برابر منچستر سیتی نتیجه را واگذار کند، سراپا حمله شد اما در ادامه فرانک لمپارد از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۱۶ حساب کار را ۲ بر صفر کرد، تا کار برای شاگردان ونگر سخت شود.

در نیمه دوم در هوای برفی و سوزناک ورزشگاه استمفورد بریج شاگردان ونگر با گل دقیقه ۵۸ تئو والکات توانستند یکی از گل های خورده را جبران کنند، تا این تیم به بازی امیدوار شود. اما در ادامه بی دقتی بازیکنان آرسنال سبب شد بازی با همان نتیجه به پایان برسد تا یک شکست دیگر برای شاگردان ونگر در هفته بیست و سوم لیگ برتر انگلیس ثبت شود . آرسنال با این شکست در رده ششم جدول لیگ برتر انگلیس با یک بازی کمتر قرار گرفت.

در دیگر بازی این هفته امشب تاتنهام در ورزشگاه خانگی خود وایت هارت لین پذیرای تیم صدرنشین منچستریونایتد خواهد بود.

در جدول رده بندی منچستر یونایتد با ۵۵ امتیاز در صدر قرار دارد و تیم های منچستر سیتی و جلسی با ۵۱ و ۴۵ امتیاز در رده های دوم و سوم جای دارند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.