چلسی گزینه اول گواردیولا

۲۱م دیماه ،

اخبار فوتبال جهان : فوتبال آنلاین : باشگاه چلسی گزینه اول پپ گواردیولا خواهد بود.

  به گزارش فوتبال آنلاین پپ گواردیولا ساعتی قبل از این که مسی توپ طلای چهارمش را دریافت کند سکوتش را شکست.او پس از شش ماه آینده ای را که برای خودش متصور شده بود،آشکار ساخت.پپ خیلی واضح گفت که فصل بعد به دنیای فوتبال بازخواهد گشت اما نگفت کدام تیم را انتخاب کرده.نگفت چون هنوز خودش تصمیم قاطعی نگرفته است.

  او پیشنهادات زیادی دارد.محتمل ترین آن ها چلسی است.آبراموویچ چند ماه پیش پیشنهاد اغوا کننده ای را برای او فرستاد اما پپ نپذیرفت.

 میلیاردر روسی قراردادی را با بنیتز به امضا رساند.امضایی که به هیچ وجه ضمانتی برای فصل آینده نیست.چلسی می تواند گزینه اول گواردیولا باشد چرا که مالک این باشگاه ایمان عجیبی به کار او دارد.

  گزینه دیگر او منچسترسیتی است.تیم دوم شهر منچستر انقلابی را در لیگ انگلیس ایجاد کرده و توانست فصل قبل چهار غول را کنار بزند.مالکان متمول سیتی علاقه مند به حضور وی می باشند اما مشکل بزرگ مانچینی است.او یک قرارداد پنج ساله با سیتی ثبت کرده و نمی توان بدون بهانه کافی او را اخراج کرد.

  منچستریونایتد هم در انتظار روزی است که فرگی قصد بازنشستگی داشته باشد.این فرصت با حضور در بایرن مونیخ برای او برابر است گر چه هنکه نمی تواند مانعی به قدرت فرگوسن برابر او باشد.برلوسکونی هم بسیار مایل است که پسر نیوکمپ را به میلان ببرد اما به سبب خاطره بدی که پپ از ایتالیا در ذهن دارد احتمال این انتقال تقریبا صفر است.

 گواردیولا در فوریه تصمیم قطعی خود را خواهد گرفت.


FootballOnline.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.