چمران این هفته اعلام کاندیداتوری می‌کند

۰۷اردیبهشت،

عضو شورای مرکزی جبهه مشورت گفت: مهدی چمران به زودی و به احتمال بسیار در این هفته برای حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام کاندیداتوری می‌کند.

به گزارش ممتازنیوز، کاظم خلفی عضو شورای مرکزی جبهه مشورت در گفت‌وگو با تسنیم، دربارهٔ کاندیداتوری مهدی‌چمران در انتخابات یازدهم ریاست‌جمهوری، گفت: قرار است وی به زودی خبر کاندیداتوری خود در انتخابات را اعلام کند، ولی نباید زمان را اعلام کنم.

وی دربارهٔ اینکه چمران در هشتم اردیبهشت و به مناسبت روز شوراها کاندیداتوری خود را اعلام خواهد کرد، اظهارداشت: خیر، به احتمال بسیار او در این هفته دراین باره اظهار نظر می‌کند.

عضو شورای مرکزی جبهه مشورت در ادامه از دیدار عصر امروز مهدی‌چمران و اعضای شورای شهر تهران با مراجع عظام تقلید خبر داد و گفت: صبح در خدمت آیت‌الله مصباح یزدی بودیم و الان بنا داریم با حضرات آیات صافی، نوری‌همدانی، علوی‌گرگانی، شاهرودی، حسینی‌بوشهری و سعیدی دیدار و گفت‌وگو کنیم.

خلفی درخصوص اینکه آیا در این دیدارها چمران با مراجع تقلید درمورد انتخابات صحبت خواهد کرد؟ افزود: زمانی که خبرنگاران در جلسه حضور نداشته باشند، وی دراین باره با مراجع هم صحبت خواهد کرد.

وی در ادامه دربارهٔ برنامه‌های آتی جبهه مشورت در فضای انتخاباتی کشور، گفت: در این هفته، شاخه هرمزگان جبهه به تهران می آید و با مهدی چمران دیدار می‌کنند.موضوع این دیدار دعوت اعضای جبهه مشورت هرمزگان از چمران برای پذیرش کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری است.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.