چمران بین اعضای شورا ۲۰ رأی دارد/ قالیباف با ۴ رأی بیشتر از هاشمی پیشتاز است

فروردین ۱۴۰۳

عضو منتخب شورای دوره چهارم شهر تهران گفت: بر اساس رایزنی‌ها و بررسی‌های انجام‌شده مهدی چمران بین اعضای شورا ۲۰ رأی دارد و قالیباف نیز با ۴ رأی بیشتر از هاشمی برای شهرداری پیشتاز است.

به گزارش گروه وبگردی ممتاز نیوز، رحمت‌الله حافظی با بیان اینکه با توجه به رایزنی‌‌های صورت گرفته مهدی چمران برای ریاست شورای شهر دوره چهارم با حدود ۲۰ رأی نسبت به مسجدجامعی در صدر قرار دارد، اظهار داشت: تجربه کاری، شأن و دارا بودن بالاترین رأی در انتخابات شوراها، ایجاب می‌کند که اعضا به چمران به‌عنوان ریاست شورا رأی دهند.

به‌گفته وی، در عین توجه به نکات فوق، انتخاب هیئت‌رئیسه قوی‌تر نسبت به دوره قبل می‌تواند به روند مثبت و رو به رشد شورای شهر تهران کمک کند.

عضو منتخب شورای دوره چهارم شهر تهران به انتخاب شهردار اشاره کرد و اظهار داشت: دربارهٔ قالیباف، گزینه جدی انتخاب شهردار چند ایراد از سوی بعضی اشخاص گرفته می‌شد که یکی از آنها اتکا به قانون منع توالی انتخاب شهردار بیش از ۲ دوره بود که معاونت‌های قوانین و نظارت و مشاورین رئیس مجلس بعد از بررسی‌های‌شان اعلام کردند چنین ممنوعیتی وجود ندارد.

وی ادامه داد: بعضی دیگر از اشخاص بر این باور می باشند که همه فعالیت‌های قالیباف در تهران به‌واسطه این بوده است که انتخابات ریاست جمهوری را پشت‌سر بگذارد ولی این اظهارات بی‌انصافی است؛ کسی نمی‌تواند اقدامات ارزنده وی را در ناجا که یکی از آنها راه‌اندازی پلیس ۱۱۰ بود نادیده بگیرد.

حافظی با بیان اینکه نباید این نکته را نادیده گرفت که ثبات مدیریت یکی از زمینه‌های روند رشد و پیشرفت است، خاطرنشان کرد: در شهری مانند تهران جابه‌جایی شهردار با در نظر گفتن زمان استقرار فرد تازه، انتخاب تیم تازه و اشراف یافتن به کار، ۳ تا ۶ ماه در امور وقفه ایجاد می‌کند، این در حالی است که بتوانیم تضمین کنیم فرد تازه ظرفیت‌ها و استعدادهای بیشتری نسبت به فرد قبلی دارد.

وی با اشاره به اینکه تکرار حضور قالیباف سبب می‌شود وقفه‌ای در انجام امور و خدمت‌رسانی ایجاد نشود، افزود: بر اساس اطلاعاتی که کسب کردم به نظر می‌رسد تعداد آرای قالیباف بیشتر از گزینه دیگر است. تا هفته قبل وی و هاشمی رأی یکسانی داشتند اما در حال حاضر قالیباف حدوداً ۴ رأی بیشتر دارد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.