چمن گلی در عین ناباوری اهالی کشتی، بهترین مربی دنیا شد

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ،عبداله چمن گلی در حالی بهترین مربی سال ۲۰۱۲ دنیا شد که سالهای زیادی از دنیای مربیگری فاصله گرفته بود.

چمن گلی بعد از تغییر و تحولاتی که در فدراسیون کشتی بوجود آمدو پس از سالها به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان انتخاب شد.وی در مسابقات جهانی ۲۰۱۲ هرچند جایگاه ایران را از هشتمی سال گذشته به چهارمی ارتقاء بخشید اما در مجموع نتیجه چشمگیر وقابل توجهی را کسب نکرد چراکه تیم کشورمان با یک نقره و ۲ برنزمسابقات را به پایان رساند.

ضمن آنکه چمن گلی در مسابقه مهردادمردانی فرنگی کار وزن ۵۵ کیلوگرم کشورمان به دلیل اعتراض شدید کارت قرمز از داوران دریافت کرد و مردانی نیز دیسکالیفه شد.

در هرصورت باعث افتخارو غرور است که  یک ایرانی عنوان بهترین مربی دنیا را به دست آورده اما چیزی که باعث تعجب اهالی کشتی شده معیار انتتخاب فیلا برای انتخاب بهترین مربی سال ۲۰۱۲ است، محمد بنا سرمربی تیم ملی فرنگی بزرگسالان که در المپیک ۲۰۱۲ لندن تیمش با کسب ۳ مدال طلا با اقتدار قهرمان شد هیچ جایگاهی در بین بهترین ها نداردو همین موضوع سوالات بسیاری را در ذهن علاقه مندان کشتی بوجود آورده است؟!/مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.