چندسالادپیشنهادی برای هوای گرم

گردآوری شده توسط گروه آشپزی ممتاز نیوز

چندسالادپیشنهادی برای هوای گرم

این سالاد ترکیبی از گوجه فرنگی تازه و پیاز می باشد که با مقداری سس ترش و شیرین آبلیمو مخلوط شده است .

سالاد ذرت و انبه با سس سرکه تند
برای داشتن تجربه ای متفاوت این سالاد خوشمزه که حاوی ذرت گریل شده ، آب انبه ، پیاز قرمز و شاهی می باشد درست کنید . اضافه کردن مقداری سس سرکه خانگی آن را معطر و تند می کند.

سالاد BLT تند
ترکیب گوچه فرنگی های آبدار ، ژامبون خرد شده برشته ، ذرت ، فلفل شیرین و کاهوی تازه را با هم مخلوط کنید و رویش سس هزار جزیره بریزید و نوش جان کنید .

سالاد سبزیجات کنجدی
این سالاد آسیایی ترکیبی از غلاف های نخود فرنگی ، مارچوبه ،گوجه گیلاسی ( گوجه فرنگی های کوچکی که به اندازه گیلاس یا کمی بزرگتر می باشند ) ، فلفل شیرین و مرغ غلتانده شده در کنجد می باشد و بر رویش سسی با ترکیب سویا سس زنجبیل و سیر بریزید و آن را سرو نمایید.

سالاد مرغ یونانی
ابتدا مرغ را با سیر ، آبلیمو، روغن زیتون و پودر ارگانو مزه دار کرده و گریل نمایید و در ظرفی بریزید و رویش پنیر صبحانه خرد شده ، خیار ، پیاز قرمز و دانه های زیتون ریخته و با هم مخلوط کنید .

سالاد سبزیجات گریل شده
این سالاد زیبا شامل پنیر سویا ، کدو حلوایی خرد شده ، فلفل شیرین و اسفناج و سرشار از آنتی اکسیدان برای شب هایی که سرتان بسیار شلوغ است، غذای مناسب و خوبی می باشد. این سالاد را می توانید به همراه مقداری غلات سرو نمایید .

سالاد مدیترانه ای با سس آبلیمو
این سالاد ساده ترکیبی از سبزیجات سبز ، استیک گوساله ، گوجه فرنگی آبدار ، پیاز قرمز و پنیر خامه ای می باشد . اضافه کردن مقداری سس آبلیمو معطر به این سالاد آن را بسیار خوشمزه می کند .

سالاد گوجه فرنگی و پیاز قرمز
این سالاد ترکیبی از گوجه فرنگی تازه و پیاز می باشد که با مقداری سس ترش و شیرین آبلیمو مخلوط شده است . به عنوان پیش غذا آن را ۲۵ دقیقه قبل از غذا بخورید و با اضافه کردن مقداری مرغ به آن می توان به عنوان یک وعده غذای کامل روی آن حساب باز کرد .

آشپزی و شیرینی پزی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.