چند ایده برای دکوراسیون وروردی منزل

فضای ورودی شما اولین فضایی است که در بدو ورود در معرض دید دوستان و آشنایان قرار می گیرد و با دیدن ورودی خانه ذهنیت آنها شکل می گیرد. از این رو اهمیت دکوراسیون فضای ورودی بسیار زیاد است. در این مطلب قصد داریم ایده هایی برای دکوراسیون فضای ورودی برایتان مطرح کنیم تا بتوانید آن را هر چه زیباتر و چشم گیرتر بیارایید.

 

● جاذبه های دیواری

استفاده از کاغذ دیواری یا دیگر پوشش های دکوراتیو برای دیوار ورودی ایده مناسبی است. همچنین اگر فضای ورودی شما در نزدیکی فضای نشیمن است، کاغذ دیواری ابزار بسیار مناسبی برای تفکیک این دو فضا از یکدیگر و تعریف دو فضاست. کاغذ دیواری را می توانید خودتان نصب کنید یا از فروشگاه های عرضه کاغذ دیواری بخواهید این کار را برایتان انجام دهند. البته برای تفکیک دو فضا روش های دیگری نیز وجود دارد. برای مثال استفاده از قفسه کتابخانه ایستاده بین دو فضا.

● هماهنگ سازی رنگ دکوراسیون ورودی با دکوراسیون دیگر فضاهای خانه

یکی دیگر از ایده های زیبا برای دکوراسیون فضای ورودی استفاده از رنگ هایی هماهنگ با رنگ های موجود در دکوراسیون دیگر قسمت های خانه، در این فضاست. برای ایجاد تمایز شما می توانید از رنگ های اصلی کار شده در فضا های دیگر به عنوان رنگ های مکمل در قالب عناصر جانبی در دکوراسیون فضای ورودی استفاده کنید. این کار سبب می شود دکوراسیون ورودی با استقلالی که دارد به نحوی با دکوراسیون دیگر فضاها مرتبط شود و همین امر زیبا و خوشایند است.

● دکوراسیون ورودی را به نام خود کنید

دکوراسیون فضای ورودی خانه شما باید به نحوی باشد که گلچینی از ویژگی ها، سلیقه، علایق و شخصیت شما را در بدو ورود به فردی که وارد خانه شما می شود بیان کند. شما می توانید برای این کار عناصری از قبیل قاب عکس های خانوادگی، اشیایی که از سفرهای خود به همراه آورده اید یا صنایع دستی مورد علایق خود و عناصری از این قبیل را در دکوراسیون ورودی به نمایش بگذارید.

● وجود آینه در ورودی یک نیاز است

وجود آینه های قدی و ایستاده و نصب آن به دیوار فضای ورودی الزامی است. آینه در کنار جنبه تکنیکی که دارد و فضا را باز و وسیع نشان می دهد جنبه کاربردی مهمی نیز دارد و آن این است که افراد در بدو ورود می توانند وضعیت ظاهری خود را بررسی کنند و همچنین هنگام خارج شدن از خانه نیز به راحتی آماده رفتن شوند.

● فضای ورودی خود را کاربردی چیدمان کنید

فضای ورودی خانه شما باید حداکثر فضا را برای آویختن کت و مانتو و پالتو و همچنین وسایل جانبی همراه میهمانان از قبیل چتر، دستکش ها و کیف دستی در اختیار آنها قرار دهد. بنابراین تا جایی که امکان دارد و لطمه ای به زیبایی دکوراسیون نیز وارد نمی شود از جالباسی ها، جا کفشی و آویزهای دیواری در قسمت ورودی استفاده کنید. قرار دادن ابزاری از قبیل پاشنه کش و برس کفش را نیز در ورودی فراموش نکنید.

● توجه به سقف

سقف از جمله قسمت هایی در فضا است که باید هنگام دکوراسیون به آن نیز توجه شود. توصیه می کنیم سقف فضای ورودی را با رنگی تیره تر از رنگی که برای دیوارها استفاده کردید رنگ آمیزی کنید تا فضا گرم تر و صمیمی تر جلوه کند. این گرما را می توانید به سیله یک نور پردازی زیبا و جذاب کامل کنید.

● حسن ختام

برای حسن ختام دکوراسیون ورودی توصیه می کنیم از یک میز کنسول زیبا در فضا استفاده کنید و روی آن آینه و شمعدانی زیبا قرار دهید. همچنین می توانید برای تمیز نگه داشتن فضا و جلوگیری از به هم ریختگی فضا از سبدهای حصیری دکوراتیو برای روی میز استفاده کنید و نامه ها، کلیدها و دیگر اشیا کوچک را در آنها قرار دهید. اگر فضا این امکان را به شما می دهد یک صندلی زیبا نیز در فضای ورودی قرار دهید.
        
    
    

» سبک زندگی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.