چند خودرو هنوز کارت سوخت ندارند؟

سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی گفت: تا ابتدای بهمن‌ماه کارت‌های سوخت متقاضیان تولید و صادر شده است و حدود ۳۰۰ هزار نفر دیگر از ابتدای بهمن‌ماه تاکنون ثبت‌نام کرده‌اند و منتظر صدور کارت هستند.

فاطمه کاهی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت صدور کارت‌های سوخت در کشور اظهار کرد: کارت مالکانی که ثبت درخواست کارت‌های سوخت خود را تا قبل از اول بهمن‌ماه انجام داده‌اند، آماده است و مراحل تولید کارت طی شده است.

وی با تاکید بر این‌که ممکن است برخی از مالکان خودروها تاکنون هیچ درخواستی برای دریافت کارت سوخت نداده باشند، گفت: آمار دقیقی از این موضوع وجود ندارد اما احتمالا تعداد این افراد بسیار کم باشد.

از بامداد روز جمعه ۲۴ آبان، بنزین سهمیه‌بندی شد و بر این اساس قیمت بنزین معمولی سهمیه‌ای (ماهانه ۶۰ لیتر برای خودروهای شخصی) از قرار هر لیتر ۱۵۰۰ تومان، قیمت بنزین معمولی غیرسهمیه‌ای از قرار هر لیتر ۳۰۰۰ تومان و قیمت بنزین سوپر نیز از قرار هر لیتر ۳۵۰۰ تومان تعیین شد.

کنترل مصرف سوخت با توجه به میانگین بالای مصرف سوخت، افزایش توان صادرات، مبارزه با قاچاق سوخت و اختصاص منابع حاصل از مدیریت مصرف به مردم به ویژه اقشار ضعیف و کم‌درآمد به صورت مستقیم و نیز کاهش آلودگی هوا در کلانشهرها و شهرها از جمله اهداف اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین اعلام شده است.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.