چند روش اشخاص موفق برای رسیدن به رویاهایشان

۳۰ام بهمن ،

در این مطلب، چند تجربه اشخاص همیشه پیشرو و موفق را در مسیر دستیابی به موفقیت هایشان نام برده ایم. تجربه هایی که آنها پیش از موفقیت خود به کار گرفته اند.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران؛ ۱٫بهانه نیاورید: همه ما دو صدای داخلی داریم. صدایی که به ما می گوید سخت تلاش کنید و کارهای خود را به نتیجه برسانیم. صدایی که می گوید روی کارهای خود تمرکز کنیم و پس از اتمام یک کار، سراغ کار دیگر برویم و آن را به خوبی و درست تمام کنیم.

و همچنین صدایی که می گوید کمی استراحت کن، ببین تلویزیون چه برنامه ای دارد یا کمی وبگردی کن.

در زندگی گاهی قربانی بی عدالتی ها هستیم. به طور مثال، مستحق ارتقا رتبه هستیم اما به آن نائل نمی شویم. مهم نیست ما که هستیم، گاهی در شرایط ناعادلانه ای قرار می گیریم و زندگی با بی انصافی با ما رفتار می کند. می توانیم برای خود متاسف باشیم یا می توانیم آن را نادیده بگیریم و به جلو پیش برویم یا حتی آن را مشوقی برای پیشرفت های آنها خود فرض کنیم.

به بهانه های خود گوش کنید. درک کنید چرا این بهانه را دارید. در آخر سعی کنید متوجه شوید چگونه می توانید از آن برای رسیدن به موفقیت و پیشرفت استفاده کنید. 

۲٫صبح های زود برخاستن و شب دیر خوابیدن: اشخاصی که به موفقیت واقعی دست یافته اند برای هدف خود سخت تلاش کرده اند. شاید آنها نیز در گزند مسایل جانبی زندگی خود همچون خانواده یا زندگی اجتماعی قرار داشته باشند اما هدفشان در اولویت همه امور قرار دارد و تا زمانیکه آن را انجام نداده اند، باقی مسایل در رتبه های بعدی اهمیت قرار دارند.

موفقیت هیچ راهی جز سخت کار کردن ندارد. اگر دوست دارید موفق باشید باید سخت تلاش کنید و بقیه را پشت سر بگذارید.

۳٫اعتقادات و قواعد: کشف کنید شما چه اعتقادها و قواعدی دارید که می توانند در شرایط سخت به شما کمک کنند. باید سعی کنید آنها را در موقعیت های مختلف تغییر ندهید. حتی خودتان هم نباید تغییر کنید.

۴٫داشتن سبب: بیشتر یافته های بزرگ جهان را زنان و مردان نگران و بی اعتمادی ساخته اند که می خواسته اند چیزی را به دیگران ثابت کنند. تمایل به بزرگ کردن شخصیت خود و ایجاد تغییرات بسیار بزرگ و دشوار آنها را ترغیب کرده است چیزی که یک بازنده هرگز به دنبال آنها نمی رود.


«چرایی» را درک کنید. به این ترتیب، وقتی دیگران خواب می باشند شما سببی برای انجام کارها دارید. یاد بگیرید تا همیشه در مورد چرایی مسایل مختلف از خود سوال بپرسید و تا زمانیکه به جوهره اصلی خود و سببی برای ایجاد تغییر در شرایط خود یا دیگران نرسیده اند، دست از تلاش بر ندارید. 

۵٫وقتی دیگران دست از تلاش می کشند، آنها هچنان پشتکار دارند: تفاوت اصلی میان اشخاص بسیار موفقی که نام آنها در تاریخ ثبت شده است با اشخاصی که نامی از آنها وجود ندارد این است که، اشخاص موفق هیچ گاه دست از تلاش نمی کشند. رها کردن رویاها و دست از تلاش برداشتن چیزی نیست که در وجود اشخاص موفق وجود داشته باشد. آنها تا زمانیکه که به موفقیت دست پیدا نکنند، دست از تلاش بر نمی دارند. تازه پس از آن نیز هدف دیگری برای خود تعیین می کنند.

هیچ کس نمی داند چه زمانی به موفقیت ها و رویاهایش دست پیدا می کند. بنابراین با نداشتن پشتکار، میدان را برای شکست خود باز نکنید. شما می توانید با هر شرایطی وفق، تغییر و تکامل پیدا کنید. بنابراین، هرگز دست از تلاش برندارید و پشتکار داشته باشید. 

نکته: اگر می خواهید نتیجه تلاش های خود راببینید، ریسک کنید. رویاهای خود را مشخص و برای رسیدن به آنها خطر کنید.

 

منبع: برترین ها


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.