چند روش بسیار مفید برای از بین بردن سیاهی دور چشم

بسیاری از ما با مشکل سیاهی دور چشم روبرو هستیم. چند راه ساده برای کم رنگ تر کردن این سیاهی ها وجود دارد .

 

به اندازه کافی بخوابید:

در بسیاری از افراد ، سیاهی دور چشم به خاطر کمبود خواب تشدید می شود . خواب کافی به کمتر شدن سیاهی دورچشمان شما کمک می کند بنابراین خیلی مهم است که حتما” ۸ ساعت در روز بخوابید . علاوه براین سعی کنید قبل از خوابیدن ذهن و جسمتان را آرام کنید برای مثال به یک موسیقی آرام گوش کنید و کتاب بخوانید . البته این روش برای همه موثر نیست زیرا سیاهی چشم بعضی از آدمها به کمبود خواب آنها مرتبط نمی شود ، اگر شما هم از جمله این افراد بودید و با این روش نتیجه نگرفتید روشهای بعدی را امتحان کنید.

روغن بادام و عسل

دو قاشق غذاخوری روغن بادام را در یک کاسه کوچک با دو قاشق غذا خوری عسل مخلوط کنید . این مخلوط را هر شب قبل از خواب ، زیر چشمتان بمالید و صبح آن را بشویید. این مخلوط علاوه بر کم رنگ کردن سیاهی دور چشم ، برای برطرف کردن چروکهای زیر چشم هم مفید است . همزمان با استفاده از این مخلوط ، هر روز ۱۰ عدد بادام بخورید . بعد از ۲۰ روز نتایج این روش را کاملا” احساس خواهید کرد.

گوجه فرنگی و لیمو

یک قاشق چایخوری آب گوجه فرنگی تازه و یک دوم قاشق غذا خوری آب لیمو را با یک قاشق چایخوری آرد مخلوط کنید . این مخلوط را به آرامی زیر چشمتان بمالید و حدود ۱۰ دقیقه صبر کنید. بعد از ۱۰ دقیقه ، مخلوط را به آرامی با انگشتتان پاک کنید و سپس صورتتان را با یک پاک کننده ملایم بشویید و خشک کنید.

اگر حداقل یک بار در روز این عمل را انجام دهید بعد از چند روز نتایج آن محسوس خواهد بود. آب گوجه فرنگی سرشار از ویتامین آ ، سی و آهن است که همه آنها برای پوست شما مفید هستند.

 

تا این لحظه ۶نظر ثبت شده
  1. عاطی:

    من ی پماد خوب میخوام اگه میشه معرفی کنید ممنون میشم

  2. keywan:

    مصرف موادودخانیات تاثیرداردایا درمان دارد سیاهی دورچشم اگه مصرف داشته باشی

  3. nimaaaaaaaa:

    کم تر جلق بزنید

  4. Hamed:

    باید امتحان کرد ولی واقعا جواب میده؟؟؟

  5. میناا:

    مطالب مفید اما هنوز امتحان نکردم امید وارم کمک کنه به من

  6. میناا:

    مطالب مفید اما هنوز امتحان نکردم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.