چند نکته مهم کنکوری دربارهٔ دفترچه سئوالات گروههای آزمایشی پنج گانه

۲۹خردادماه،

چند نکته مهم کنکوری دربارهٔ دفترچه سئوالات گروههای آزمایشی پنج گانه

چند نکته مهم کنکوری درباره دفترچه سئوالات گروههای آزمایشی پنج گانه

سازمان سنجش، نکات مهم مرتبط با دفترچه سوالات آزمون سراسری سال ۹۲ را اعلام کرد.

به گزارش راسخون به نقل از مهر، در آزمون سراسری سال به هر داوطلب در تمام گروههای آزمایشی یک پاسخنامه و ۲ دفترچه سوال (آزمون عمومی – دفترچه شماره ۱ – و آزمون اختصاصی – دفترچه شماره ۲ -) داده می‌شود.

داوطلبان دارای دیپلم بهیاری و یا شاغل بهیار در گروه آزمایشی علوم تجربی و داوطلبان دارای دیپلم و مدرک پیش‌دانشگاهی علوم و معارف اسلامی در گروه آزمایشی علوم انسانی علاوه بر پاسخگویی به سوالات دفترچه‌های عمومی (دفترچه شماره ۱) و اختصاصی (دفترچه شماره ۲) باید به سوالات دفترچه اختصاصی شماره ۳ نیز پاسخ دهند.

داوطلبان در تمام گروههای آزمایشی باید پاسخ سوالات دفترچه‌های عمومی و اختصاصی را در همان یک برگ پاسخنامه تحویل شده علامتگذاری کنند.

تمام سؤالات آزمون عمومی (دفترچه شماره ۱) و اختصاصی (دفترچه شماره ۲) داوطلبان در هر یک از پنج گروه آزمایشی، شخصی‌سازی شده و شماره داوطلبی، نام خانوادگی و نام هر داوطلب بر روی جلد دفترچه آزمون وی درج شده است.

این دفترچه‌ها دارای تنوع بوده و در انواع A، B، C و D تقسیم می‌ شوند، پاسخنامه و دفترچه آزمون عمومی (دفترچه شماره ۱) داوطلبان تمام گروههای آزمایشی در یک بسته‌ نایلونی و هر یک از دفترچه‌های آزمون اختصاصی (دفترچه‌های شماره ۲ و ۳) نیز در بسته‌های نایلونی جداگانه تحویل داوطلبان خواهد شد.

دفترچه‌ مربوط به داوطلبان اقلیتهای دینی و یا متقاضی زبان غیرانگلیسی در تمام گروه‌های آزمایشی در دروس عمومی، دفترچه مربوط به زبان تخصصی آلمانی و فرانسه در گروه آزمایشی زبان‌های خارجی و دفترچه‌های شماره ۳ در گروه آزمایشی علوم تجربی (سؤالات درس بهیاری) و در گروه آزمایشی علوم انسانی (سؤالات درس اصول عقاید و فقه) نیز شخصی‌سازی شده و مشخصات داوطلبان بر روی جلد دفترچه درج شده است.

/۱۱۱/


اخبار راسخون / دانشگاه
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.