چند نکته کلیدی دربارهٔ لباس های سفید

۱۸اردیبهشت،

دقت کنید که پوشیدن رنگ سفید بهترین راه برای شیک به نظر رسیدن، آرامش داشتن و لذت بردن از هوای گرم است. اگر این اصول را به‌کار ببرید، وقتی لباس می‌پوشید، حتما آرام و البته زیبا به نظر خواهید آمد.

به گزارش سرویس مد و لباس هنرآنلاین ،درلباس های سفید آرامش و تازگی وجود دارد که آنها را شیک می‌سازد این عقیده طراحان مد و لباس است. به خصوص اگر این رنگ در روزهای گرمای سال پوشیده شود شیک‌تر هم جلوه خواهد کرد.

هرچه دمای هوا بالاتر می‌رود پوشنده لباس سفید آرام و خونسرد به نظر می‌رسد. بهتر است نگاهی به بعضی از اصول پایه، در پوشیدن لباس‌های سفید بیندازیم، چند نکته برای یادآوری اینکه چه وقت باید لباس سفید پوشید وجود دارد:

۱مراقب باشید که کجا لباس سفید می‌پوشید
از آنجایی که سفید نور را منعکس می‌کند و هرچیزی که در زیر آن قرارداشته باشد را بزرگتر جلوه می‌دهد، پارچه سفید را برای هر لباسی استفاده نکنید زیرا کمی اگر چاق باشید شما را چاق تر هم جلوه می‌دهد.

۲- از لباس کشباف سفید چشم بپوشید
اگر شما یک پرستار، تازه عروس، یا حتی یک کودک زیر پنج سال میباشید، لباس کشباف سفید را به گوشه کمد لباس‌هایتان بفرستید؛ این لباس شما را ریز، کوچک و حتی کوتاه‌تر نشان می‌دهد.

۳- در مورد پوشیدن کفش‌های سفید دوباره فکرکنید
کفش‌های سفید در بهار و تابستان جیغ می زنند! شاید به همین سبب است که خرید کفش‌های سفید در فصول گرم متداول‌تر است. اما از آنجایی که کفش‌های سفید پاهایتان را بزرگتر نشان‌می‌دهند و همچنین می‌توانند بلندای پایتان را کوتاه‌تر جلوه دهند؛ شما با پوشیدن آنها کوتاه قدتر به نظر می‌آیید، پس بهتر است برای نشان دادن قد واقعی خود انتخاب بهتری داشته باشید و در جست‌وجوی مدل و رنگ کفشی باشید که پاهای شما را کوچک تر و کشیده و به اندازه واقعی خود نشان دهد.

انتهای پیام/۶۲


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.