چهاردهمین محفل شعر طنز «قند و نمک»

۲۱ام بهمن ،

فرهنگسرای فردوس به منظور نقد آسیب های اجتماعی جامعه در قالب طنز، چهاردهمین محفل شعر طنز «قند و نمک » را با حضور شاعران طنز پرداز برگزار می کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای فردوس، چهاردهمین محفل شعر طنز «قند و نمک» سه شنبه ۲۴ بهمن ماه ساعت ۱۸ برگزار می گردد.  
در این برنامه شاعران طنز پرداز، اشعار و قطعات طنز خود را برای حضار خوانده و سعید بیابانکی به عنوان مجری و منتقد برنامه به نقد و بررسی آنها می پردازد.  
از شاعرانی که در چهاردهمین محفل شعر طنز حضور پیدا می کنند می توان به همایون حسینیان،نادر ختایی،ناصر فیض، رضا ساکی، سعید طلایی،صابر قدیمی،مهدی استاد احمد، علیرضا لبش،مهدی نوری،روح ا… احمدی و دیگر شاعران طنز پرداز نام برد.
از دیگر بخش های این برنامه می توان به پخش تصاویر و سوژه های طنز ، اجرای نمایش ، کشیدن کاریکاتور و  مسابقه ذوق آزمایی اشاره کرد.
گفتنی است در جلسات پیشین محفل شعر طنز «قند و نمک» شاعرانی همچون رحیم رسولی ،عباس صادقی  ، مهمان شب شعر طنز فرهنگسرای فردوس بودند.
فرهنگسرای فردوس  واقع در فلکه دوم صادقیه ، بلوار فردوس ، بعد از چهارراه مخابرات سه شنبه ۲۴ بهمن ماه ساعت ۱۸میزبان علاقمندان برنامه قند و نمک خواهد بود.
گفتنی است؛ نشانی اینترنتی ferdos.farhangsara.ir  و شماره تلفن ۴۴۰۵۸۹۰۰آماده ارائه اطلاعات بیشتر است./ص


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.