چهارمین روز نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در تصاحب دانش‌آموزان دبستانی

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

چهارمین روز نمایشگاه مطبوعات در حالی آغاز شده است که حضور دانش‌آموزان دبستانی بیشتر از هر قشر دیگری iبه چشم می‌خورد.

به گزارش تفسیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران، چهارمین روز نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها در حالی از ساعت ۹ صبح امروز چهارشنبه ۱۰ آبان ماه آغاز شده است که دانش‌آموزان دبستانی بیشترین آمار حضور را iبه خودشان اختصاص داده‌اند.

در گوشه و کنار این نمایشگاه هر یک از دانش‌آموزان مدرسه‌های دبستانی تهران و حتی سایر شهرستان‌ها مشغول کار مطبوعاتی و فرهنگ‌سازی در این زمینه می باشند iبه طور مثال دانش آموزان دبستانی مدرسه دخترانه نور که از منطقه ۱۵ تهران حضور یافته‌اند اقدام iبه نصب روزنامه دیواری طولانی در راهروی اصلی نمایشگاه نموده‌اند تا آن چه در توان دارند با دستهای کودکانشان iبه نمایش بگذارند.

در گوشه دیگر نمایشگاه که در شبستان بزرگ مصلی امام خمینی تهران برگزار شده است دختران دانش آموز با لباس محلی که مربوط iبه غرب کشور است با شور و شوق کودکانه در حال بازدید از غرفه‌ها می باشند.

گفتنی است، نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها که از هفتم الی ۱۳ آبان ماه iبه مدت یک هفته آغاز iبه کار نموده است از ساعت ۹ صبح الی ۲۰ میزبان علاقه‌مندان در مصلی بزرگ تهران است.

همچنین غرفه باشگاه خبرنگاران  واقع در راهرودی شماره ۱۶ و پلاک ۶۴۷ آماده بازدید و پاسخگویی iبه سوالات همه علاقه‌مندان است.
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.