چهارمین جشنواره ملی فاوا اردیبهشت برگزار می گردد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

چهارمین جشنواره ملی فناوری اطلاعات و ارتباطات با شعار "توسعه ICT زمینه ساز ارتقا حقوق شهروندی" اردیبهشت ۹۳ برگزار می گردد.
به گزارش خبرگزاری مهر، سید مجتبی هاشمی معاون وزیر ارتباطات و دبیر چهارمین جشنواره فاوا با بیان اینکه در جشنواره فاوا به دنبال شناسایی، حمایت و ایجاد رقابت در بخش خصوصی و صنایع داخلی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات هستیم، تصریح کرد: فراهم شدن بستر مناسب برای عرضه فعالیت های اشخاص حقیقی و حقوقی و همچنین شناسایی و اقدام به جذب نخبگان و پرورش استعدادها در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات از اهداف این جشنواره است.
 
وی ایجاد فضای تعامل و همکاری بین فعالان حوزه مهندسی ICT را موضوعی مهم دانست و گفت: فرهنگ سازی مناسب و تکریم بزرگان و نخبگان عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور و البته ایجاد فضای پرنشاط در عرصه ICT و تعامل بین متخصصان از جمله رویکردهایی است که ما در این جشنواره دنبال می کنیم.
 
دبیر چهارمین چشنواره فاوا ادامه داد: در چهارمین جشنواره فاوا برای اولین بار موضوع ارتباط بین متقاضیان و بازار از یک سو و تولید کنندگان و ارائه دهندگان داخلی محصولات و خدمات بخش ICT به عنوان یکی از شاخصه های کلیدی ارزیابی مورد توجه قرار خواهد گرفت.
 
به گزارش مهر، آثار واصله در چهارمین جشنواره فاوا در هفت کارگروه "فناوری ، تولید و توسعه صادرات" ، "آموزش و تحقیقات"، "توسعه کاربردهای فناوری اطلاعات"، "ارزیابی اپراتور های ارتباطی و فناوری اطلاعات"، "زیرساخت های ارتباطات" ، "پست درگاه ارائه خدمات" و "اطلاع رسانی و رسانه" مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.