چهارمین جشنواره موسیقی مقاومت آغاز به کار کرد

چهارمین جشنواره موسیقی مقاومت آغاز به کار کرد

به گزارش روابط عمومی انجمن موسیقی ایران، مراسم افتتاحیه چهارمین جشنواره موسیقی مقاومت شب گذشته با حضور سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، حمید شاه آبادی معاون هنری ارشاد، محمد میرزمانی مدیرکل دفتر موسیقی ارشاد، علی ترابی مدیرعامل انجمن موسیقی ایران و دبیر اجرایی جشنواره، محمد گلریز دبیر چهارمین جشنواره ، علیرضا خورشید فر نوازنده پیشکسوت کنترباس، محمد جلیل عندلیبی ، حمید شاهنگیان، هادی آرزم، رازمیک اوهانیان،شکوهی عضو پیشکسوت مرکز موسیقی ارشاد، شاهرخ شیردوست خواننده و رضا ملکوتی صدابردار در تالار رودکی برگزار شد.

       
در ابتدای این برنامه محمد میرزمانی ضمن محکوم کردن اهانت فیلم ساز آمریکایی به ساحت پیامبر اکرم(ص) گفت: ما از هنرمندان کشورمان انتظار داریم در این شرایط بیشتر از هر چیز در این زمینه فعالیت کنند و با هنرشان پاسخ این اتفاق را بدهند.
وی در ادامه با اشاره به برگزاری جشنواره چهارم موسیقی مقاومت افزود: در این دوره موفق شدیم بخش رقابتی را به جشنواره باز گردانیم که استقبال خوبی نیز از آن شد به طوری که بیش از ۵۰ گروه اعلام آمادگی کردند .

       
میرزمانی ادامه داد: با داوری اولیه ۶ گروه سنتی و ۶ گروه نواحی برای اجرا در این دوره از جشنواره انتخاب شدند که ما در روزهای برگزاری شاهد هنرنمایی آنها در حضور هیات داوران خواهیم بود.
مدیرکل دفتر موسیقی ارشاد با اشاره به حضور غلامعلی پورعطایی در جشنواره چهارم گفت: در این جشنواره علاوه بر حضور این هنرمند برجسته موسیقی نواحی ، حسام الدین سراج نیز به روی صحنه خواهد رفت. همچنین از ۱۰ پیشکسوت موسیقی نیز تجلیل خواهیم کرد که تجلیل از ۳ نفر آنها امشب و ۷ نفردیگر در مراسم اختتامیه صورت می گیرد.
 

پایان مطلب/


شبکه ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.