چهارمین نمایشگاه ˈشهر ایده آلˈ در جزیره کیش گشایش یافت

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

http://www.bananews.ir/چهارمین نمایشگاه ˈشهرایده آلˈ شامگاه شنبه با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش گشایش یافت.
به گزارش ممتاز ؛ در این نمایشگاه که با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش و سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور برپا شده است شرکت های فعال در حوزه مدیریت و خدمات شهری در ۷۰ غرفه، آخرین دستاوردها و فرصت های سرمایه گذاری شهرداری های بزرگ کشور را به اطلاع بازدیدکنندگان می رسانند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در حاشیه آیین گشایش این نمایشگاه در گفت وگو با خبرنگاران در خصوص تامین مبلمان شهری کیش از محصولات تولید داخل گفت: سیاست این سازمان، استفاده بهینه از تولیدات داخلی کشورمان به شرط تضمین کیفیت است.

علی اصغر مونسان با بیان این که هدف ما حمایت از سرمایه گذار واقعی است افزود: در ماه های اخیر، سرمایه گذاری در جزیره کیش روند رو به رشد داشته است به گونه ای که در چهار ماه قبل ۴۳ هزار میلیارد ریال سرمایه جذب شده است.

قرار است چهارمین همایش شهرایده آل صبح یکشنبه با حضور شماری از شهرداران از سراسرکشور، اعضای شوراها، استانداری ها، معاونین و مدیران شهری شهرهای برگزیده کشور درحوزه مدیریت شهری، کارشناسان فضای سبز و پسماند خدمات شهری در مرکز همایش های بین المللی جزیره کیش گشایش یابد.

ارائه مقالات دست اندرکاران مدیریت شهری در قالب سخنرانی و برگزاری کارگاه های آموزشی اساتید برتر داخلی و خارجی در حوزه مدیریت شهری از جمله برنامه های این همایش دو روزه است.

نشست تخصصی مدیران عامل سازمان های پارک ها و فضای سبز کل کشور با هدف تبادل اطلاعات و افزایش تعامل بین سازمان ها از برنامه های جنبی این همایش اعلام شده است.

بنانیوز – ممتاز، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.