چهارمین کنگره انجمن دندانپزشکی ایران آبان ماه برگزار می شود

ممتاز نیوز: چهارمین کنگره انجمن دندانپزشکی ایران با رویکرد علمی – انتقادی به تبلیغات در حوزه علوم، مواد و تجهیزات دندانپزشکی ۱۰ تا ۱۲ آبان ماه امسال در شیراز برپا می شود.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از انجمن دندانپزشکان ایران ، دکتر نازیلا شهبازی رییس این کنگره با بیان این مطلب گفت : : چهارمین کنگره انجمن دندانپزشکی ایران با محوریت ˈ باورها و پندارها ˈ در دندانپزشکی و نقد وبررسی علمی تبلیغات در دندانپزشکی برگزار می شود .

وی افزود: در این کنگره پانل های متعدد علمی مانند تحقیقات و نوآوری، درد، تروما (ضربات)، تکنولوژی های نوین دندانپزشکی و بیماری های عمومی، زیبایی و طرح لبخند، ارگونومی، اکلوژن، اخلاق پزشکی، پزشکی قانونی و طب مکمل، کنترل عفونت، ایمپلنت و لیزر برپا خواهدشد .

وی اظهار داشت :در این کنگره آخرین تکنولوژی ها، تجهیزات، مواد و نیز جدیدترین روش های حفاظت و مراقبت از بیماران و حتی خود دندانپزشکان در مقابل عوامل خطرزا و همچنین راه های درمانی نوین به همراه تازه ترین دستاوردهای علمی در زمینه دندانپزشکی ارایه می شود.

رییس چهارمین کنگره انجمن دندانپزشکی ایران خاطرنشان کرد که در طول روزهای برپایی این کنگره کارگاه صنفی به همراه نمایشگاه تجهیزات و مواد دندانپزشکی و ۱۴ کارگاه عملی با محتوای آموزش های ایمپلنت، دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی، جراحی زنده، آموزش تکنسین های لابراتواری و لیزر دندانپزشکی برگزار می شود.

منبع: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.