چهار فیلم در نوبت اکران دارم/˝کازابلانکا˝ این هفته پخش می‌شود

رضا رویگری در گفت‌وگو با هنرآنلاین عنوان کرد

رضا رویگری بازیگر پیش کسوت سینمای ایران گفت: به زودی تازه ترین آلبوم موسیقی ام تحت عنوان ˝کازابلانکا˝ منتشر می گردد.

رضا رویگری بازیگر کهنه کار سینمای ایران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری هنر ایران دربارهٔ فعالیت هایش گفت: در چند فیلم بازی کردم که در نوبت اکران است. فیلم گناهکاران به کارگردانی فرامرز قریبیان که در جشنواره فیلم فجر روی پرده رفت را تا امروز موفق نشده ام که این فیلم را به تماشا نشنیم و دیگری فیلم “صداست که می ماند” به کارگردانی رضا چاری است.

بازیگر فیلم “بوتیک” اضافه کرد: به تازگی بازی در فیلم “شاباش” به کارگردانی حامد کلاهداری را به پایان رساندم و فیلم “چهارباندی” را در نوبت اکران دارم.

رضا رویگری دربارهٔ فعالیت هایش در زمینه موسیقی اضافه کرد: به تازگی آلبوم ام از وزارت ارشاد مجوز اخذ کرده است و از این هفته در تهران و شهرستان ها پخش خواهد شد. این آلبوم “کازابلانکا” نام دارد و قطعاتی از حمید عسگری و مهدی یغمایی و خود من در این آلبوم گنجانده شده است.

رضا رویگری در سال ۱۳۲۵ در منطقه تجریش در تهران به دنیا آمد. دوران مدرسه و دبیرستان را در همان تجریش به پایان رساند. او به خلبانی علاقه مند بود و دوبار امتحان داد ولی قبول نشد. سپس به نقاشی روآورد و با نمایش «ویس و رامین» به کارگاه نمایشی پیوست. او در جشنواره های نانسی، ورشو و چند شهر آلمان و آمریکا نمایش هایی را اجرا کرده است. بازی در سریال های تلویزیونی را با سریال «محله بهداشت» آغاز نمود. با فیلم «عقابها» به کارگردانی زنده یاد خاچیکیان به سینما آمد و ۲۸ فیلم سینمایی بازی کرد و برای کارهای خود آهنگسازی نیز کرد.

انتهای پیام/

 

 


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.