چهار هفته از سایر تیم‌ها عقب هستیم/ امضای قرارداد با ۶ بازیکن جدید

مهدی تارتار در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت آماده‌سازی تیم فوتبال گهرزاگرس و همچنین بازیکنان جدیدی که جذب این تیم شده‌اند، ضمن بیان مطلب فوق گفت: در حال حاضر علیرضا محمد از تیم پرسپولیس، مجید باجلان از تیم راه آهن، ابراهیم میرزاپور از تیم شهرداری تبریز، حمید فتحی و هادی رکابی را نیز از تیم نفت تهران و همچنین یک مدافع از تیم برق شیراز را جذب کرده‌ایم.

وی در همین خصوص افزود: البته این بازیکنان به من محبت داشته‌اند و بدون دریافت هیچگونه پیش قسطی با باشگاه گهر قرارداد خود را امضا کردند، هرچند که مسئولان باشگاه قول داده‌اند تا پیش از آغاز لیگ پیش قسط اول قرارداد بازیکنان تیم را پرداخت کنند.

سرمربی تیم فوتبال گهر زاگرس با اعلام اینکه ۵۰ درصد از ترکیب اولیه تیم جدا شده‌اند و به همراه مهابادی به تیم مس سرچشمه رفته‌اند، اظهار داشت: در حال حاضر سه روز است که تمرینات خود را شروع کرده‌ایم اما برای آماده سازی تیم به منظور حضور در رقابت‌های لیگ برتر چهار هفته از سایر تیم‌ها عقب‌تر هستیم بنابراین کار سختی را پیش رو داریم و نمی‌توانیم بدنسازی مدنظر خود را انجام دهیم.

تارتار تصریح کرد: با این شرایط نمی‌توانیم به بازیکنان خود فشار بیاوریم، چون دچار افت بدنی می‌شوند، ضمن اینکه زمان کافی نیز برای هماهنگی بازیکنان نداریم و چهار هفته زمان از گذشت بازی‌های لیگ برتر لازم است تا بازیکنان‌مان به هماهنگی مطلوب در درون زمین برسند.

سرمربی تیم فوتبال گهر زاگرس با اعلام اینکه بزودی اردویی را در داخل و یا خارج از کشور برگزار می‌کنیم اما هنوز زمان و مکان آن مشخص نیست، گفت: می‌خواهیم تیمی را روانه رقابت‌های لیگ برتر کنیم که پدیده این رقابت‌ها باشد نه زنگ تفریح سایر تیم‌ها و به بازیکنانم نیز گفتم هدف اصلی ما این است که در پایان لیگ جزو تیم‌های میانه جدول رده بندی لیگ برتر باشیم.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.