«چهره به چهره» در خانه فرهنگ آیه

جام جم آنلاین: خانه فرهنگ آیه به منظور معرفی و شناساندن هنرمندان و مفاخر ملی به شهروندان به ویژه جوانان برنامه «چهره به چهره» را برگزار می کند.

به گزارش روز پنجشنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای فردوس، برنامه «چهره به چهره» را با هدف معرفی و تکریم مفاخر ملی این مرز و بوم و الگو سازی مناسب برای جوانان با حضور اساتید حوزه های مختلف علمی، هنری، ادبی و فرهنگی برگزار می کند.

بر اساس این گزارش، در اولین نشست از سلسله نشست های «چهره به چهره» ساکنین منطقه ۵ و محله اکباتان روز یکشنبه ۱۹ شهریور ساعت ۱۸ میزبان استاد جمشید مشایخی هنرمند عرصه سینما، تئاتر وتلویزیون هستند.

خانه فرهنگ آیه به منظور الگوسازی مناسب برای جوانان و آینده سازان این مرز و بوم، ضمن شناسایی و معرفی نخبگان علمی، فرهنگی، هنری، ادبی و… با برگزاری نشست های صمیمانه و مهیا کردن فضایی برای گپ و گفت وگوهای خودمانی ، امکان الگوبرداری جوانان از این چهره ها را فراهم می کند.

علاقه مندان برای حضور در این برنامه صمیمی و خودمانی می توانند به خانه فرهنگ آیه واقع در شهرک اکباتان خیابان اصلی فاز یک روبروی ورزشگاه راه آهن مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۴۴۶۵۶۴۹۵ تماس بگیرند.

جمشید مشایخی متولد ۱۳۱۳ در تهران است. وی پیش از حضور در سینما سال‌ها در صحنه تئاتر بازیگری آموخت و در سال ۱۳۳۶ در اداره تازه تاسیس هنرهای دراماتیک استخدام شد. 

مشایخی نقش‌های ماندگاری در سینما و تلویزیون ایران ایفا کرد؛ از جمله نقش «کمال الملک» که انگار خود استاد بود.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.