چهره تازه از زنان در راز پنهان

جام جم آنلاین: لیلا بلوکات در مجموعه تلویزیونی «راز پنهان» به کارگردانی فلورا سام، نقش دختری به نام ستاره را بازی می‌کند که زندگی‌اش با فراز و نشیب‌های زیادی همراه است.

لیلا بلوکات درباره بازی در مجموعه راز پنهان به «جام‌جم» گفت: در این سریال نقش ستاره را بازی می‌کنم که شخصیتی است دارای ما به ازای بیرونی. من نقش‌هایی را می‌پذیرم که پر از فراز و نشیب است و اتفاقات خاص و ویژه را دنبال می‌کند و از پذیرش نقش‌های تکراری پرهیز می‌کنم.

وی ادامه داد: در مجموعه راز پنهان هم نقش دختری را بازی می‌کنم که زندگی‌اش با فراز و نشیب‌های زیادی روبه‌رو است. این شخصیت چندبعدی است. ستاره دختری چندشخصیتی است و در شرایطی که قرار می‌گیرد، متناسب با آدم‌هایی که با آنها روبه‌رو می‌شود، تغییر هویت می‌دهد، به همین دلیل برای بازی در نقش ستاره چند نوع بازی ارائه داده‌ام.

بلوکات افزود: تلاش کردم شخصیت ستاره را باورپذیر اجرا کنم تا مخاطبان بتوانند با این شخصیت که چندبعدی است، همذات‌پنداری کنند. لیلا بلوکات بازی در مجموعه‌هایی همچون نقش بر آب، یوسف پیامبر و روزهای زندگی را در کارنامه هنری‌اش دارد.

لادن طباطبایی هم در مجموعه تلویزیونی «راز پنهان» نقش هانیه، خواهر امیرعلی (علیرضا جلالی‌تبار) را بازی می‌کند. طباطبایی، درباره بازی در مجموعه تلویزیونی راز پنهان به «جام‌جم» گفت: هانیه، تنها کسی است که برای امیرعلی باقی‌مانده است، به همین دلیل خیلی دلسوزانه سعی می‌کند در کنارش باشد و از او حمایت کند تا جلوی اشتباهات برادرش را بگیرد.

وی گفت: تاکنون در سریال‌های تلویزیونی، نقش خواهر را بازی نکرده بودم. نوع دلسوزی که این خواهر با برادر خود دارد، خیلی متفاوت است و به نظر من تا به حال به تصویر کشیده نشده است. همین ویژگی باعث شد تا من بازی در نقش هانیه را با کمال میل قبول کنم.

راز پنهان، داستان دو دوست قدیمی به نام‌های فرامرز (علیرضا جلالی‌تبار) و امیرعلی (کامران تفتی) است که در کودکی باهم دوست بودند و پس از سال‌ها دوری بار دیگر یکدیگر را ملاقات می‌کنند و دوستی‌شان را از سر می‌گیرند.

لادن طباطبایی در مجموعه‌های تلویزیونی عطر و گلاب بپاشید، یک سوال و چند جواب، نیمه پنهان ماه، یک داستان، دزدان مادربزرگ، عیاران، سایه به سایه، سرنخ، ولایت عشق، گام‌های لرزان، نیستان، خواب و بیدار و… بازی کرده است.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.