چهره حاشیه شهر مشهد بهبود یافته است

ایسنا/خراسان رضوی امام‌جمعه مشهد گفت: امیدواریم با اقدامات شهرداری و سایر دستگاه‌ها امسال موضوع حاشیه شهر مشهد حل شود.

آیت‌الله سید احمد علم الهدی امروز در مراسم افتتاح پروژه بولوار الزهرا(س) مشهد که به‌صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: برای هماهنگی جهت ساماندهی مناطق کم برخوردار و پیرامونی شهرداری مشهد، کمیته امداد، سازمان تبلیغات اسلامی، سپاه و… ستاد تشکیل دادند و حرکتی جهشی در این خصوص انجام گرفت و اکنون شاهد هستیم که با اقدامات انجام‌شده، چهره حاشیه شهر مشهد بهبودیافته و با گذشته قابل ‌مقایسه نیست.

وی با بیان اینکه شهرداری فعالیت‌های خوبی در حاشیه شهر مشهد انجام داده است، اظهار کرد: سپاه و کمیته امداد نیز در این مناطق محرومیت‌زدایی کرده‌اند.

علم‌الهدی تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند ما چیزی به‌عنوان حاشیه شهر نباید داشته باشیم و بر همین اساس بود که ستاد ساماندهی حاشیه شهر تشکیل و اقدامات زیادی در این مسیر انجام شد، لذا امیدواریم امسال با ادامه این فعالیت‌ها چیزی تحت عنوان حاشیه شهر نداشته باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی با اشاره به اینکه برخی برای فعالیت‌های سیاسی از حاشیه شهر استفاده کرده و کاسبی سیاسی می‌کنند، خاطرنشان کرد: شرایط باید طوری باشد که این کاسبان نتوانند سوژه ای پیدا کنند.

وی ادامه داد: اقداماتی که آقای شهردار در حاشیه شهر به‌ویژه در تسهیل دسترسی‌ها، توسعه حمل‌ونقل و راه‌ها، تعریض و بازگشایی معابر و همچنین ساخت‌وسازهایی که همه باید به آن کمک کنند انجام دادند باعث خواهد شد تا معابر کم‌عرض از میان برود و با این اقدامات سوژه از افراد و کاسبان سیاسی که از محرومیت مردم در مناطق کم برخوردار سوءاستفاده می‌کنند گرفته خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، علم‌الهدی افزود: امیدواریم با اقدامات شهردار برای رفع مشکلات ایاب و ذهاب و همچنین سایر دستگاه‌ها و ارگان‌ها در مناطق کم برخوردار امسال چیزی تحت عنوان حاشیه شهر نداشته باشیم.

گفتنی است پروژه بولوارالزهرا(س) واقع در خیابان بابانظر۹۴، به طول ۲۶۰ متر و عرض ۱۰ متر در دو باند سواره‌رو با هزینه ای بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان احداث‌شده است.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.