چهره شیطانی صهیونیست ها با اقدامات توهین آمیز بر علیه مسلمانان آشکار می شود

آرشیو خبردین و اندیشه کد مطلب: ۷۷۲۰     
ارسال به    نسخه چاپی نسخه چاپی   

خبرگزاری پانا:عضو جامعه روحانیت مبارز گفت:صهیونیست ها با اقدامات شیطانی و توهین آمیز خود نسبت به مقدسات مسلمانان و پیامبر اسلام (ص) چهره منفور خود را آشکار می سازند.

سه شنبه ۱۱ مهر ساعت ۱۱:۳۷

حجت الاسلام و المسلمین جعفر شجونی در گفت و گو با خبرنگار دین و اندیشه پانا، اظهار داشت: ایران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی محلی برای جولان قدرت های استکباری مانند انگلیس و آمریکا بود و حتی ایران در دوره طاغوت از حامیان صهیونیست ها در منطقه به حساب می آمد. اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی و نهضت امام خمینی (ره) دیگر جایی برای قدرت نمایی استعمارگران در ایران وجود نداشت.
وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی استکبار جهانی همواره سعی داشته اند تا به تخریب وجهه ایران اسلامی بپردازند و با حوادثی نظیر واقعه طبس و به شهادت رساندن بزرگان انقلاب توسط گروهک های دست نشانده قصد داشتند این حرکت انقلابی را خاموش نمایند و سپس با تحمیل جنگ بر علیه ایران به دنبال این هدف بودند که ایران اسلامی را برای همیشه از صفحه تاریخ محو کنند.
عضو جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: اما با هوشیاری و بصیرت مردم انقلابی ایران این توطئه دشمنان راه به جایی نبرد و ایران اسلامی سربلند از توطئه دشمنان در مقابل آنها ایستاد و تا مرز پیروزی پیش رفت. اکنون نیز ایران اسلامی با دستیابی به علوم و فناوری های نوین ترس و هراسی در دل مستکبرین به راه انداخته است و به همین دلیل آنها قصد دارند تا چهره ایران را مخدوش نمایند.
وی ادامه داد: در عصر حاضر نیز با راه افتادن موج بیداری اسلامی که بی شک متأثر از انقلاب اسلامی ایران است کشورهای منطقه و دیگر کشورهای جهان نه بزرگی به قدرت های استکباری گفتند و مردم این کشورها با هوشیاری و بصیرت از یوق حاکمان دستنشانده خود بیرون آمدند با این حال قدرتهای پوشالی و به اصطلاح ابرقدرت جهان قصد دارد با اقدامات موهن و توهین به ساحت مقدس پیامبر (ص) شیرینی این تحرک عظیم را در دل مسلمین به تلخی بدل نماید.
حجت الاسلام و المسلمینشجونی تصریح کرد: مستکبرین و بخصوص اسرائیل و امریکا باید بدانند که نتیجه این اقدامات پست و شیطانی آنها چیزی جز شکست و منفوریت آنها در بر ندارد و مسلمانان جهان هیچ گاه به آنها اجازه نمی دهند که به مقدساتشان توهین گردد.
وی یادآور شد: مسلمانان جهان با تظاهرات بر علیه اقدام اخیر صهیونیست ها و حمله به سفارتخانه های آمریکای جهان خوار خشم خود را از این اقدام موهن و شیطانی نشان دادند زیرا مسلمانان پیامبر خود را دوست دارند و هرگز اجازه نمی دهند که مستکبرین به گستاخی خود ادامه دهند.


Loading...


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.