چهره منطقه ۴ از خودروهای مزاحم پاک می گردد

۲۱ام بهمن ،

تعاون امور شهری و فضای سبز منطقه ۴ گفت: در طرح فوریتی بهسازی و مناسب سازی معابر، بیش از ۲۰۰ خودرو و اسقاطی از سطح معابر، جمع آوری و به پارکینگ منتقل شد.

حمید ناصحی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب، با اشاره به اینکه با اتمام این طرح فوریتی که تا پایان سال ادامه خواهد داشت، بسیاری از مشکلات کوچک و بزرگ محلات به طور کامل رفع خواهد شد، افزود: این اقدام از ابتدای سال جاری در محلات ۲۰ گانه منطقه آغاز شده است، بیش از ۸۰ نوع فعالیت توسط حوزه های خدمات شهری، ساماندهی، بازیافت، فضای سبز، محیط زیست، قنوات و زیبا سازی به شهروندان ارائه می گردد. معاون امور شهری و محیط زیست منطقه ۴، بازگشایی و رفع موانع فیزیکی از پیاده راه ها و  سطح سواره روها را یکی از مهمترین موضوعات مهم این طرح عنوان کرد و ادامه داد: با توجه به نزدیک شدن به سال تازه و به منظور سهولت تردد شهروندان در پیاده روها، با هرگونه سد معبر صنفی، دست فورش و بساط گستر و وانتی و چرخی ثابت و سیار با جدیت برخورد خواهد شد.
ناصحی تصریح کرد: از زمان اجرای این طرح تاکنون، هزار و دویست و پنجاه و شش مورد سد معبر از سطح معابر جمع آوری شده است و تا پایان سال همچنان ادامه خواهد داشت.
وی وجود خودروهای اسقاطی در سطح معابر را یکی دیگر از مهمترین عوامل ایجاد ترافیک و نابسامانی شهری عنوان کرد و اظهار داشت: وجود خودروهای فرسوده در سطح محلات علاوه بر ایجاد نازیبایی در منظر شهری محل تجمع حیوانات موذی نیز خواهد شد.
ناصحی بیان کرد: بر همین اساس شهروندان منطقه در صورت توقف خودرویی فرسوده به مدت طولانی در محله شان می توانند با سامانه ۱۳۷تماس گرفته و مسوولان را در جریان قرار دهند تا پس از طی مراحلی نسبت به جمع آوری خودروی فرسوده اقدام شود و در همین  راستا تاکنون بیش از ۲۰۰ خودرو اسقاطی از سطوح محلاتی جمع آوری و به پارکینگ منتقل شده است.
وی از شهروندان منطقه خواست چنانچه دارای خودروی بلا استفاده می باشند نسبت به انتقال آن به پارکینگ اقدام کنند در غیر این صورت اقدامات لازم جهت انتقال این خودرو ها به پارکینگ صورت خواهد گرفت./ل


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.