چهره های جدید کشور را شناسایی کرده ایم

۰۱م آذر ،

سرمربی تیم ملی والیبال بانوان گفت: در طول مسابقات والیبال قهرمانی کشور امیدها تمام بازیکنان حاضر را به طور فنی مورد بررسی قرار دادیم.

میترا شعبانیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مسابقات قهرمان کشوری بانوان رده سنی امیدها، از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار بود و دختران والیبالیست از تمامی توان خود در هر دیدار استفاده می کردند.


سرمربی تیم ملی والیبال بانوان اظهار داشت: خوشبختانه والیبال بانوان با توجه به حضور تیم های ملی در مسابقات برون مرزی با رشد قابل قبولی همراه شده است در میان تیمهای شرکت کننده در مسابقات قهرمان کشوری امیدها چهره های جدیدی را دیدیم که در پست های تخصصی خود دارای مهارتهای ویژه ای بودند آنها را به عنوان اشخاص دعوت شده به اولین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی مدنظر قرار خواهیم داد.


وی تصریح کرد: حضور ملی پوشان در این دوره از مسابقات قهرمان کشوری تاثیر قابل توجهی در افزایش سطح کیفی مسابقات داشت اگر قرار شود که اردوی تیم ملی و انتخابی برگزار شود در اولین مرحله ۲۰ نفر را از منتخبین این رقابت ها را دعوت خواهیم کرد.


مربی تیم والیبال بانوان تهران یادآور شد: تیم تهران به دلیل نداشتن یک پاسور قدرتمند و مطمئن در این مسابقات نتوانست عنوان قهرمانی را کسب کند ولی اصفهانی ها با قدرت بیشتر و تیمی کامل به اهواز آمده و قهرمان شدند./مح

 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.