چهل درصد از فیلمبرداری ˝مزار شریف˝ به پایان رسید/ فرهاد اصلانی تا آخر هفته جلوی دوربین می‌رود

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

تازه‌ترین خبرها از ˝مزار شریف˝؛

فرهاد اصلانی تا پایان هفته جلوی دوربین علیرضا زرین دست در فیلم ˝مزار شریف˝ خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار سینمایی هنرآنلاین؛ فیلمبرداری فیلم “مزار شریف” به کارگردانی عبدالحسین برزیده در باغی در شهر کرج ادامه دارد و گروه مشغول ظبط سکانس‌های مربوط به لوکیشن تهران می باشند.

تا به امروز حسین یاری جلوی دوربین علیرضا زرین‌دست در این فیلم رفته است و فرهاد اصلانی تا پایان هفته جاری بازی‌اش در این فیلم آغاز می‌شود.

گفتنی است تا به امروز چهل درصد از فیلمبرداری این فیلم انجام شده است و تا بیست روز دیگر گروه عازم افعانستان خواهند شد تا سکانس‌های مربوظ به شهر “مزار شریف” را فیلمبرداری کنند.

فیلمبرداری این فیلم سوم اسفندماه سال ۹۲ در شهر کرج آغاز شد و هنوز ادامه دارد. تهیه‌کنندگی این فیلم بر عهده منوچهر شاهسواری بوده است.

عوامل تولید “مزار شریف” با توجه به نوع داستان برای اولین بار در سینمای ایران اقدام به تهیه یک شبه استودیو در یک فضای پنج هزار متری کردند. این محوطه ۸ لوکیشن اصلی دارد که ساختمان کنسولگری، زیرزمین، خانه حسینیه، پاسگاه، خیابان های اطراف کنسولگری و بازار در آن تعبیه شده است. عبدالحسن برزیده کارگردان “مزار شریف” است.

“مزار شریف” به کارگردانی حسن برزیده با بازی فرهاد اصلانی، عمار تفتی و … داستانی واقعی مربوط به گروگان گیری طالبان را در سال های قبل روایت می کند.
 

انتهای پیام/۵۵


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.