چهل و دو سال در پی اتومبیل ربوده شده

یک مرد تگزاسی ۴۲ سال پس از ربوده شدن اتومبیل لوکس خود آن را روی سایت حراجی eBay پیدا کرد.

به گزارش گروه وبگردیممتازنیوز، رابرت راسل پس از یافتن اتومبیلش به پلیس لس آنجلس گفت: از زمان سرقت اتومبیلش در سال ۱۹۷۰ که یک اوستین هیلی مدل سال ۱۹۶۷ هرگز از جستجو برای یافتن آن دست نکشیده بود.

راسل که یک مشاور بازرگانی بازنشسته ۶۶ ساله است در گفت و گویی با روزنامه دالاس مورنینگ نیوز خاطرنشان تاکید کرد که این اتومبیل را به مبلغ ۳۰۰۰ دلار از یک دوست خریده بود و برایش یک ارزش احساسی داشت زیرا از این اتومبیل هنگام دعوت به خواستگاری از همسر آینده اش استفاده کرده بود.

پس از سرقت اتومبیل، راسل سال ها در جستجوی آن بود و با ظهور اینترنت دامنه جستجویش را گسترش داد. وی هرگز امید یافتن آن را از دست نداده و اطمینان داشت که اتومبیل ناپدید نشده است.

او که مرتب به سایت eBay مراجعه می کرد سرانجام اتومبیل محبوبش را یافت. راسل بلافاصله با نمایشگاه اتومبیلی در بورلی هیلزکه آن را به فروش گذاشته بود تماس گرفت. وی توضیح داد که نمره پلاک اتومبیل با مال وی مشابه بوده، کارت شماره گذاری اش و سوئیچ اصلی آن را در اختیار دارد اما نسخه شکایت نامه سرقت اتومبیل را گم کرده است.

رابرت سپس با پلیس فیلادلفیا تماس گرفت و متوجه شد که اتومبیلش در بایگانی اتومبیل های به سرقت رفته “اف بی ای” وجود ندارد زیرا در هنگام شکایت شماره پلاک آن به درستی وارد سیستم نشده بود.

سرانجام شکایت نامه راسل پیدا شده و اشتباه اف بی آی نیز تصحیح شد و رابرت توانست با کمک مقامات اتومبیل محبوبش را پس از ۴۲ سال دوری پس بگیرد.

امروز ارزش اتومبیل اوستین هیلی رابرت ۲۳ هزار دلار است و به خوبی کار می کند. وی قصد دارد پس از تعمیرات جزئی به یاد روزهای خوش ایام خواستگاری از سینتیا که امروز همسرش است با وی سوار بر اتومبیل بازیافته اش به گردش دور و درازی برود.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.