چه آلبوم هایی انتشار یافته اند؟

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

این هفته آثار مختلفی در ژانرهای گوناگون انتشار یافته که بهترین گزینه برای انتخاب یک موسیقی شنیدنی است، موسیقی‌هایی که می‌تواند در هیاهوی روزمره انسان را به آرامش دعوت کند.

به گزارش خبرنگار موسیقی ممتاز نیوز، آلبوم‌هایی که در این هفته انتشار یافته بهترین گزینه برای انتخاب یک موسیقی شنیدنی و جذاب است که در ادامه نگاهی به بعضی از این آثار می اندازیم.


آلبوم “خطبه خوان رستاخیز” با آهنگسازی پیروز ارجمند

آلبوم “خطبه خوان رستاخیز” با صدای علیرضا وکیلی منش‌، امیر‌حسین مدرس و محمدرضا ابراهیمی اعلم از سوی مرکز موسیقی حوزه هنری روانه بازار موسیقی شده که این اثر موسیقایی بهترین گزینه برای شنیدن موسیقی مذهبی است.

آهنگسازی قطعات توسط پیروز ارجمند و بهنام صبوحی انجام شده  و اشعار این اثر موسیقایی از محمدحسین کاظم زاده است.

همچنین شیا عبدالله، محمد ثمین، حلث سلاح، خدیر حسین، شاخاوان احمد، سید احمد روان زری، علی جعفری، میثم مروستی، کریم قربانی، مکریان احمد،علیرضا خورشید‌فر، پریچهر خواجه، ذانا انور، کژن خدیر، شهرام رکوعی، ایرج وزیری، بهنام صبوحی، پیروز ارجمند، عباس صالحی، پاشا هنجنی از اعضا و نوزاندگان یان گروه می باشند.

آلبوم “خطبه خوان رستاخیز” با موضوع خطبه امام سجاد(ع) تولید شده و به نقل از سالاری (رییس حوزه هنری استان کرمان) موسیقی این اثر وام دار موسیقی مذهبی و آیینی ایران در گونه های مختلف تعزیه و نوحه است و خواستگاه مشترک احساس و ایمان در تصنیف موسیقی در این آلبوم اصل واقع شده است.

همچنین امیرحسین مدرس ، علی همت و حسین عرفانی گویندگان این اثر می باشند و صدابرداری این آلبوم در استودیوهای روژ عراق و بهنام ایران انجام شده است.

آلبوم “هوای لرسو” با صدای حشمت رجب زاده

آلبوم “هوای لرسو” با صدای حشمت رجب زاده انتشار یافته است.اشعار این آلبوم را جبار امیری (پکر) سروده و این آلبوم از سوی مرکز موسیقی حوزه هنری روانه بازار موسیقی شده است.

همچنین قباد ملکی (کمانچه و آلتو)، مسعود ملکی (عود)، سعید ملکی (تار و بم تار)، حمید ملکی (سنتور)، وحید ملکی (سنتور)، مجید ملکی (تنبک)، رامین ملکی (دف) / فریبا ملکی (هم خوان) از اعضا و نوازندگان این گروه می باشند.

آلبوم “در بند نی” با نوازندگی سیامک جهانگیری

آلبوم “در بند نی” که مجموعه تکنوازی و دو نوازی است از سوی انتشار یافتنات راوی آذر کیمیا روانه بازار موسیقی شده  که  گزینه مناسبی برای شنیدن موسیقی بی کلام به شمار می رود.

این اثر موسیقایی به تکنوازی و دونوازی نی و تنبک اختصاص دارد که بخش تکنوازی در دستگاه افشاری و بخش دو نوازی در دستگاه چهارگاه است. همچنین تمامی قطعات بداهه نوازی است.

در این آلبوم وحید فتایی نوازندگی تنبک را بر عهده داشته و سیامک جهانگیری نوازنده نی است.

همچنین این آلبوم به یاد نایب اسدالله و حسن کسایی تولید شده  و این اثر موسیقایی به عبدالنقی افشارنیا و محمدعلی کیانی‌نژاد تقدیم شده است.

پایان پیام/۴۶


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.