چه کسی صاحب پراید سفید رنگ را کشت

۲۱اردیبهشت،

ممتازنیوز: معمای قتل مردی ۳۰ ساله در میانه راه تهران – فرودگاه امام خمینی(ره) تازه ترین جنایتی است که رسیدگی به آن در دستور کارآگاهان جنایی تهران قرار گرفته است. 

به گزارش اعتماد، جسد «محمد» که کاسب است در حالی ۳ روز قبل توسط ماموران پلیس کشف شد که در کنار خودروی پراید سفید رنگش افتاده بود. این معمای جنایی در حالی پیش روی کارآگاهان قرار دارد که گفته می شود اشیای قیمتی «محمد» نظیر ساعت، گردنبند و حلقه ازدواج او دست و گردنش بوده است.

پرایدی در گوشه اتوبان

ماجرای این جنایت مربوط به روز چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه امسال است. «محمد» در حالی توسط عامل یا عاملان جنایت به قتل رسیده است که ماموران کلانتری جسد او را درحالی که هیچ سرقتی از او انجام نشده کشف کردند. این اولین نکته یی بود که نگاه ماموران را به خود جلب کرد. زنجیر طلاو حلقه ازدواجی که همراه مقتول بوده روی گردن و انگشت دست چپش برق می زده است. شنیده های خبرنگار اعتماد حاکی از آن است که بنابر گزارش پزشکی قانونی هنوز ظهر سومین چهارشنبه اردیبهشت ماه امسال به پایان نرسیده بود که محمد ۳۰ ساله بر اثر ضربه محکمی به گیجگاهش نقش برزمین شد. به گزارش اعتماد ظهر چهارشنبه قبل بود که محمد به همراه عموی خود، منزلش در خیابان منیریه تهران را ترک کرده به سمت فرودگاه امام خمینی رفت تا عموی خود را به موقع به پروازش برساند. محمد زمان خارج شدن از منزل، نمی دانست آخرین باری است که با همسر و دختر سه ساله اش خداحافظی می کند و دیگر هرگز آنها را نمی بیند. او حتی نمی دانست وسط راه قرار است پراید سفیدش خراب شود، آنها را در راه بگذارد و توسط فرد یا اشخاصی ناشناس کشته شود.

کشف جسد در اتوبان قم

براساس اطلاعات به دست آمده توسط ماموران پلیس اواسط مسیر فرودگاه امام خمینی(ره) در اتوبان قم از دو طرف کاپوت خودرو دود بلند شد و نشان داد خودرو جوش آورده است. ماموران در بررسی اولیه از خودرو متوجه شده اند که رادیاتور خودروی محمد خالی از آب بوده است. البته هنوز مشخص نیست که این نقص فنی چه بوده است؟

براین اساس می توان تصور کرد که محمد به همراه عمویش گوشه یی از اتوبان ایستادند ولی از آنجایی که اضطراب دیر رسیدن به پرواز را داشتند خودرویی دربست کرده و بعد از اینکه برای آخرین بار عمو، برادرزاده اش را در آغوش کشید به سمت فرودگاه حرکت کرد. براساس شنیده ها می توان چنین فرض کرد که محمد با خودروی خراب کنار اتوبان قم پارک کرده و منتظر بود برایش کمک برسد که ناگهان ضربه یی بسیار محکم به گیجگاهش خورد و او را نقش زمین کرد. این اولین فرض دربارهٔ چگونگی به قتل رسیدن «محمد» است.

هیچ سرقتی انجام نشده است

به نظر می رسد محمد ۳۰ ساله که صاحب دو مغازه در پاساژ ولیعصر بود با هیچ کس خصومت و مشکلی نداشته است. همکاران محمد در پاساژ ولیعصر که در نزدیکی میدان منیریه واقع شده در رابطه با چیزهایی که از این قتل شنیده بودند هر یک اطلاعات مختلفی به خبرنگار اعتماد دادند. یکی از همکارهای جوان «محمد» در رابطه با این موضوع گفت: نمی دانم در راه رفتن به فرودگاه بوده یا برگشتن، فقط شنیده ام هیچ چیز از او سرقت نشده است. این کاسب که در پاساژ ولیعصر فعالیت می کند افزود: وضع مالی محمد تقریبا خوب بود، او یک مغازه تزئینات و لوازم منزل و یک مغازه لباس زنانه فروشی به نام «وانیا» در این پاساژ داشت. یکی دیگر از همکاران محمد در گفت وگو با اعتماد گفت: ساعتی که در دست محمد بود حدود ۵ میلیون تومان قیمت داشت، اگر مرتکب قتل محمد می خواسته سرقت کند حتما ساعت گرانقیمت، دو خط موبایل و گوشی همراه، حلقه ازدواج و زنجیر طلای او را نیز همراه خودش می برد.

ضارب یا ضاربان هیچ ردی از خود باقی نگذاشتند

یکی از آشنایان مقتول (محمد) در ارتباط با این موضوع گفت: هیچ نشانه یی مبنی بر اینکه قتل با چاقو صورت گرفته باشد وجود ندارد و بنابر شواهد موجود، امکان قتل با یک جسم سخت بیشتر است. با این حال هنوز پلیس دربارهٔ قتل این جوان اظهارنظری نکرده است. همچنین مشخص نیست که بررسی خودروی مقتول نشانه یا آثاری از مرتکب یا مرتکبان برای ردزنی آنها داشته است یا نه. سه روز از زمان وقوع این جنایت در حالی سپری شده است که «وانیا» دختر سه ساله «محمد» مرتب بهانه پدر را می گیرد. نه او می داند چرا پدرش دیگر به خانه بازنگشته و نه همسر و اقوام درجه یک او. باید منتظر بود تا تیم جنایی این معما را رمزگشایی کنند.


نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.