چه کسی مدیرعامل جدید ایرنا می‌شود؟

پس از دستگیری و صدور حکم محکومیت و محرومیت از فعالیت‌ رسانه‌ای جوانفکر مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی گزینه‌های جدیدی برای تصدی این پست مورد رایزنی قرار گرفته‌اند.
به گزارش بولتن نیوز، شنیده‌ها حاکی است از بین افرادی که برای تصدی این پست مورد رایزنی قرار گرفته‌اند چهار چهره‌ی اصلی در بین آنها به چشم می‌خورد.
براساس این گزارش عبدالرضا داوری، ساسان والی‌زاده، خادم‌المله و محمدرضا تقوی‌فرد از جمله گزینه‌های اصلی تصدی پست مدیرعاملی خبرگزاری رسمی دولت هستند.
احمد خادالمله که پیش از این مشاور وزیر صنایع بود و در سوابق خود مدیرعاملی خبرگزاری جمهوری اسلامی و همکاری با روابط عمومی ایران خودرو را یدک می‌کشد.
ساسان والی‌زاده که معاون اطلاع رسانی دفتر معاون اول رییس جمهوری است و نیز مدیرعاملی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) را بر عهده دارد پیش از این مشاور معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده است.
عبدالرضا داوری در خرداد ۸۷ با حکم محمدجعفر بهداد به عنوان مدیرکل پژوهش و جانشین معاون خبر ایرنا منصوب شد. وی سپس در تیرماه ۸۸ به عنوان قائم مقام مدیرعامل و معاون خبر، حکم جدید خود را از بهداد دریافت کرد.
همچنین شنیده ها حاکی است در صورتی که والی زاده جایگزین جوانفکر شود عبدالرضا داوری که زمانی معاون خبر ایسنا بوده جانشین والی زاده در خبرگزاری دانشجویان ایران خواهد بود.
داوری هم اکنون هیئت علمی جهاددانشگاهی است که ایسنا یکی از زیر مجموعه های آن تلقی می‌شود.
محمدرضا تقوی فرد نیز که یکی از گزینه‌های تصدی مدیرعاملی ایرناست هم اکنون مدیرمسوول روزنامه خورشید است وابسته به سازمان تامین اجتماعی است.

فرهنگی هنری

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.