چه چیزهایی به بهبودی زندگی جنسی شما کمک می کند ؟

اسفند ۱۴۰۲
ممتاز نیوز:هر ایده ای که هر فرد برای رابطه جنسی اش برای زندگی بر می گزیند می تواند  بسیاری از مسائل و مشکلاتی را که بر سر راه زندگی زناشویی قرار دارد را از بین ببرد .
به گزارش ممتاز نیوز،هر ایده ای که هر فرد برای رابطه جنسی اش برای زندگی بر می گزیند می تواند  بسیاری از مسائل و مشکلاتی را که بر سر راه زندگی زناشویی قرار دارد را از بین ببرد .
باید توجه داشته باشیم که نکاتی که در این جا ذکر می گردد نمی تواند برای همه زوج ها مفید باشد .

برخی از تصورات جنسی عاشقانه  خود را برا ی همسرتان بنویسید
در زمانی که هر دو زوج تمایل به برقراری رابطه زناشویی دار ند برای یکدیگر از تصورات جنسی عاشقانه  صحبت کردند . این به چند سبب است : این شجاعتی است که دو نفر در یک رابطه عاشقانه  به  خرج می دهند و احساسات خود را برای یکدیگر بیان می کنند . نحوه بیان احساسات خلاقیت زوج ها را در یک رابطه بیان می کند . و هم چنین این امر نشان دهنده  آن است که دونفر از لحاظ احساسی تا چه حد  به یکدیگر نزدیک می باشند.

داستانهای عاشقانه جنسی برای یکدیگر بخوانید
داستان های عاشقانه جنسی را باصدای بلند برای یکدیگر بخوانید . سعی کنید داستان هایی رابخوانید که سبب ناراحتی و آزرده خاطر شدن هیچ یک از طرفین نشود . این به این سبب است که شما باید داستان هایی را انتخاب کنید و عبارتی را در آن استفاده کنید که سبب خجالت و شرم هیچ یک از دو طرف نشود .
این می تواند افق دید شما در روابط جنسی را افزایش دهد و سبب ارتقا و رشد سطح  رابطه جنسی شود .

خاطره های جنسی خود را مرور کنید
ایجاد چهار قسمت از بخش های جذاب و خاطره های جنسی که با یکدیگر دارید و بیان این که شما در رابطه جنسی چه حسی دوست دارید دربارهٔ بدن خود بشنوید .
بیان احساسات جنسی در یک رابطه جنسی بسیار مفید و تاثیر گذار است . بیان خاطره های جنسی سبب می گردد که تصورات ذهنی که هر یک از زوجین دربارهٔ یکدیگر داند تقویت شود .
سه مورد از مواردی را که شما در حین رابطه جنسی  بسیار دوست دارید با یکدیگر در میان بگذارید  این امر در رابطه زناشویی بسیار  تاثیر گذار است .

health Rss :salamatnews.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. سهیل:

    لطفا ارسال نمایید

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.