چه کسانی به حجت الاسلام روحانی تبریک گفتند

۲۷خردادماه،

پس از اعلام نتایج یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و پیروزی “حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی”، مقام معظم رهبری، علما، مقامات ایرانی و خارجی طی پیام‌هایی به روحانی تبریک گفتند…..

پس از اعلام نتایج یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و پیروزی “حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی”، مقام معظم رهبری، علما، مقامات ایرانی و خارجی طی پیام‌هایی به روحانی تبریک گفتند.
به گزارش حوزه احزابممتازنیوز، پس از اعلام نتایج یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و پیروزی “حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی”، مقام معظم رهبری، علما، مقامات ایرانی و خارجی طی پیام‌هایی به روحانی تبریک گفتند.

تقدیر و تشکر مقام معظم رهبری از ملت ایران و تبریک به حسن روحانی

در پی حماسه با شکوه و تاریخی ملت در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی پیام تشکر و قدردانی خطاب به مردم ایران صادر کردند.

احمدی‌نژاد انتخاب حسن روحانی به ریاست‌جمهوری را تبریک گفت

رئیس جمهور در پیامی با تبریک انتخاب حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی بعنوان رییس جمهور منتخب ملت ایران گفت: امیدوارم با قدرشناسی از عواطف و اعتماد ملت عزیز فرصت خدمتگزاری و تلاش برای استقرار عدالت و آبادانی کشور بیش از پیش مهیا گردد.


پیام تبریک رئیس قوه قضاییه به حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی

رئیس قوه قضاییه با صدور پیامی پیروزی حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی را در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفت.

پیام تبریک رئیس قوه مقننه به حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی

رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیامی انتخاب حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی را به عنوان رئیس‌جمهور منتخب مردم تبریک گفت.

پیام تبریک رئیس رسانه‌ملی به رئیس‌جمهور منتخب ملت

عزت‌الله ضرغامی با صدور پیامی اعلام کرد: ضمن تبریک به جنابعالی به عنوان شخصیتی برخوردار از سوابق روشن و افتخار‌آمیز انقلابی و اسلامی و نیز به عنوان نامزد منتخب ملت که عهده‌دار مسئولیت سنگین ریاست‌جمهوری دوره یازدهم شده اید، آمادگی رسانه ملی را جهت همکاری با رئیس‌جمهور منتخب ملت و کمک به دولت تازه در تحقق مطالبات مردم به ویژه در حوزه اقتصادی و رفاه آنان؛ اعلام می‌داریم.


 پیام تبریک وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به روحانی

 وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی پیامی ضمن تبریک به منتخب ملت و تشکر از رسانه ها بیان داشت:انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری با شکوهی وصف ناپذیر در سراسر ایران اسلامی برگزار شد.

غلامعلی حدادعادل به حسن روحانی تبریک گفت

غلامعلی حدادعادل طی پیامی به حسن روحانی، پیروزی وی را در انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم تبریک گفت.

علی‌اکبر ولایتی به حسن روحانی تبریک گفت

علی اکبر ولایتی در پی اعلام پیروزی حسن روحانی در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری کشورمان، پیام تبریکی برای رئیس‌جمهور منتخب ارسال کرد.

سعید جلیلی به حسن روحانی تبریک گفت

سعید جلیلی با صدور پیامی پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم را تبریک گفت.

محسن رضایی به حسن روحانی تبریک گفت

محسن رضایی با صدور پیامی انتخاب حسن روحانی به ریاست جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.


محمدباقر قالیباف به حسن روحانی تبریک گفت

محمدباقر قالیباف در پیامی انتخاب حسن روحانی به ریاست جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

محمدرضا عارف به حسن روحانی تبریک گفت

محمدرضا عارف با صدور پیامی انتخاب حسن روحانی را به ریاست‌جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

سید محمدغرضی به حسن روحانی تبریک گفت

سید محمد غرضی طی بیانیه‌ای عنوان کرد:وظیفه همه کاندیداها و ملت ایران حمایت از رئیس‌جمهور منتخب مردم در حرکت به سوی اعتلای انقلاب اسلامی و آرزوی موفقیت برای ایشان است.

 پیام تبریک آیت‌الله مهدوی‌کنی به رئیس‌جمهور منتخب ملت

“آیت‌الله مهدوی کنی” در پیام تبریکی خطاب به “حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی” گفت: انتظار داریم از امروز تا آخرین روزی که این مسئولیت را برعهده دارید حل مشکلات مردم شریف که حماسه آفرین این عرصه می باشند را در اولویت فعالیت‌های خود قرار دهید.

 پیام تبریک آیت‌الله محسنی گرکانی به رئیس‌جمهور منتخب ملت

رئیس دیوان عالی کشور در پیامی انتخاب حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی را به ریاست جمهوری تبریک گفت.

پیام تبریک “رحمانی فضلی” به حسن روحانی

رئیس کل دیوان محاسبات کشور با صدور پیامی، انتخاب حجت‌الاسلام حسن روحانی به عنوان رئیس‌جمهور برگزیده ملت ایران را تبریک گفت.

پیام تبریک “رحمانی فضلی” به حسن روحانی

رئیس کل دیوان محاسبات کشور با صدور پیامی، انتخاب حجت‌الاسلام حسن روحانی به عنوان رئیس‌جمهور برگزیده ملت ایران را تبریک گفت.

پیام تبریک حزب مردم‌سالاری به حسن روحانی

در متن پیام تبریک حزب مردم‌سالاری به مناسبت انتخاب روحانی بعنوان رئیس‌جمهور آمده است: ملت حماسه سیاسی آفرید و با رای ۱۹ میلیونی به رئیس‌جمهور منتخب، وفاداری و صداقت خویش را به جهانیان ثابت کرد. اینک نوبت حماسه اقتصادی و انجام وعده‌ها و تحقق مطالبات مردم است.

بیانیه مطهری دربارهٔ انتخابات ریاست جمهوری

علی مطهری در پایگاه اطلاع رسانی خود بیانیه ای را به مناسبت انتخابات روحانی بعنوان رئیس‌جمهور منتشر کرد.

پیام تشکر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از ملت شریف ایران

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه‌ای از حماسه عظیم سیاسی ملت بزرگ ایران در انتخابات ۲۴ خرداد تقدیر و تشکر کرد.
سازمان بازرسی با رسالت مبارزه با فساد، آماده مددرسانی به دولت یازدهم است
رئیس سازمان بازرسی کل کشور با صدور پیامی، انتخاب حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی را به‌عنوان رئیس جمهور منتخب مردم ایران به وی تبریک گفت.

منوچهرمتکی به منتخب ملت تبریک گفت

منوچهر متکی با صدور پیامی انتخاب حسن روحانی را به عنوان منتخب ملت تبریک گفت.

پیام تبریک جامعه مدرسین به مردم و حسن روحانی

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای ضمن تقدیر و تشکر از حضور حماسی مردم در انتخابات ۲۴ خرداد، انتخاب حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی را تبریک گفت.

بان‌کی‌مون پیروزی حسن روحانی را تبریک گفت

در پی رقم خوردن حماسه سیاسی در ایران با حضور پرشکوه ملت در پای صندوق‌های رای و پیروزی حسن روحانی در این انتخابات، دبیرکل سازمان ملل به رئیس جمهور منتخب ایران تبریک گفت.

 تبریک مقامات بلندپایه کشورهای عربی به رییس جمهور منتخب ملت ایران
مقامات بلندپایه کشورهای عربی پیام های تبریک جداگانه ای را به مناسبت پیروزی “حسن روحانی” در انتخابات ریاست جمهوری ایران منتشر کرده اند.

تبریک وزیر امور خارجه ایتالیا به رییس جمهور منتخب ملت ایران

“اما بونیو” وزیر امور خارجه دولت ایتالیا روز قبل پیروزی “حسن روحانی” در انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب بعنوان رییس جمهور منتخب ملت ایران را تبریک گفت.

“کاترین اشتون” پیروزی حسن روحانی را تبریک گفت

“کاترین اشتون” دیپلمات ارشد و رییس سیاست خارجی اتحادیه اروپا با انتشار یافتن بیانیه ای پیروزی “حسن روحانی” رییس جمهور منتخب ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.

پیام‌های وزارت خارجه انگلیس، آلمان و فرانسه بدنبال انتخاب رئیس جمهور جدید ایران

وزارت خارجه انگلیس، آلمان و فرانسه بدنبال انتخاب “حسن روحانی” بعنوان رئیس جمهور جدید از سوی ملت ایران، هریک پیام های جداگانه ای را ارسال کردند.

بیانیه‌های جداگانه کاخ سفید و وزیر خارجه آمریکا پس از اعلام نتیجه انتخابات ایران

کاخ سفید و وزیر خارجه آمریکا پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری کشورمان و انتخاب “حسن روحانی” بعنوان رییس جمهور منتخب ملت ایران با صدور بیانیه‌های جداگانه‌ای به اعلام نتیجه انتخابات ایران واکنش نشان دادند.

پیام تشکر ائتلاف ترنم اندیشه‌های جوان از حضور مردم در انتخابات

ائتلاف ترنم اندیشه‌های جوان در پیامی به ملت شریف ایران و رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت برپایی جشن بزرگ حماسه ۲۴ خرداد تبریک گفت.

تبریک شورای ائتلاف بزرگ اعتدالگرایان به مردم و رئیس جمهور منتخب

شورای ائتلاف بزرگ اعتدالگرایان در بیانیه‌ای با اظهار به اینکه ملت حماسه ساز ایران صحت و کارآمدی نظام مردم سالاری دینی را به ثبوت رساند اعلام کرد:ملت بزرگوار ایران اعتقاد و باور راسخ داریم که در دولت اعتدالگرا جناب آقای دکتر روحانی مصمم به ائتلاف گسترده از تمام ظرفیت‌ها و تجارب قبل گروه‌ها، توانمندی‌های آحاد مختلف مردم ایران جهت توسعه همه جانبه و بسط گسترش امنیت و حفظ عظمت مردم ایران می‌باشند

پیام تبریک حزب وحدت و همکاری ملی به رئیس جمهور منتخب ملت ایران

حزب وحدت و همکاری ملی ایران طی بیانیه‌ای به حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور منتخب ملت ایران تبریک گفت.

پیام تبریک جبهه جوانان ایران امروز به مردم و حجت‌الاسلام حسن روحانی

جبهه جوانان ایران امروز طی پیامی از حضور مردم در پای صندوق‌های رای قدردانی و انتخاب حجت‌الاسلام حسن روحانی را به عنوان رئیس جمهور منتخب ملت تبریک گفت .

منبع :باشگاه خبرنگاران جوان

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.