چه کسانی که در دور تازه سهام عدالت می توانند ثبت نام کنند؟

۱۵ام بهمن ،

درهمین رابطه یکی از خوانندگان خبرآنلاین می نویسد: ثبت نام های تازه سهام عدالت کی آغاز می گردد؟ اصلا قراراست دوباره ثبت نام داشته باشند یا باتوجه به رسیدن به روزهای اخر دولت این طرح هم فراموش می گردد؟خبرآنلاین لطفا پیگیری کن که اصلا چه کسانی می توانند در دور تازه اگر هست ثبت نام کنند؟
این درحالی است که مدیر کل دفتر امور اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه تاکید دارد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته فرم ثبت نام سهام عدالت کارگران فصلی و ساختمانی تا پایان بهمن ماه سال جاری تکمیل شده و دور تازه ثبت نام پس از آن آغاز می‌شود.
غلامرضا بوستان منش با اشاره به وضعیت سهام عدالت کارگران فصلی و ساختمانی اظهار داشت: طی ماه‌های قبل بسیاری از استان‌ها توزیع فرم سهام عدالت را برای ثبت نام از این کارگران را آغاز کردند.
وی ادامه داد: در حال حاضر نیز استان های خوزستان، تهران، کرج و اصفهان نیز توزیع فرم و فراخوان برای ارائه مدارک لازم را اعلام کرده و کار در حال انجام است.
مدیر کل دفتر امور اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه ۲٫۳ میلیون کارگر فصلی و ساختمانی مشمول دریافت سهام عدالت می باشند، گفت: پس از پر شدن فرم اولیه، استعلام خانوار از طریق ثبت احوال انجام شده و در مراحل بعدی با تایید مدارک و دیگر مباحث، اشخاص متقاضی به تعاونی‌های سهام عدالت برای دریافت سهام معرفی می‌شوند.
به گفته این مقام مسئول، براساس برنامه ریزی‌های انجام شده و پیش بینی روند موجود تا پایان بهمن ماه سال جاری تکمیل فرم‌های ثبت نام به اتمام خواهد رسید.
بوستان منش تاکید کرد: پس از انجام روال اداری برای این تعداد از کارگران، پایگاه اینترنتی وزارت تعاون کار و رفاه برای ثبت نام تازه از کارگران فاقد سهام عدالت باز خواهد شد.
مدیر کل دفتر امور اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه کارگران فصلی و ساختمانی تازهی که شرایط دریافت سهام را دارند می‌توانند در دور تازه ثبت نام‌ها درخواست بدهند، بیان داشت: در مرحله تازه اشخاصی که از طریق تشکل‌های کارگری و تعاونی‌ها برای دریافت سهام ثبت نام کردند نیز در دستور رسیدگی قرار می‌گیرند.
۴۵/۲۲۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.