چه کسی جای پیرمرد قهرمان را می‌‌گیرد؟

۱۸اردیبهشت،

پس از اینکه باشگاه منچستریونایتد با انتشار یافتن بیانیه‌ای امروز (چهارشنبه) بازنشستگی سرالکس فرگوسن در پایان فصل جاری را تائید کرد، ۶ گزینه‌ در حال حاضر برای این پست مطرح شده‌اند .

به گزارش تسنیم و به نقل از ایندپندنت، این احتمالات به شرح زیر می باشند :

۱- دیوید مویس

یکی از گزینه‌هایی که حضورش روی نیمکت شیاطین سرخ مطرح شده دیوید مویس، سرمربی اسکاتلندی اورتون است. فرگوسن همیشه از هموطن خود در تیم اورتون تمجید کرده و او را سرمربی قابل احترامی می‌دانسته است.مویس ۵۰ ساله آخرین فصل حضورش در گودیسون‌پارک را تجربه می‌کند و به نظر جانشینی فرگوسن کمی بیشتر از حد وی باشد و او تاکنون تجربه حضور در چنین سطحی را نداشته است.

۲- ژوزه مورینیو

ژوزه مورینیو که روابطش با رئالی‌ها این روزها تیره و تار شده گفته می‌شود بازگشتش به چلسی قطعی است ولی این مربی ۵۰ ساله بدش نمی‌آید روزی روی نیمکت این تیم بزرگ بنشیند. حالا با کناره‌گیری فرگی او نیز یکی از گزینه‌هایی سرمربیگری در منچستر است. آقای خاص تاکنون با تیم‌های پورتو،چلسی، اینتر و رئال‌مادرید به عناوین قهرمانی متعددی دست یافته است.

۳- اولگنار سولسشر

باشگاه منچستریونایتد روی بازیکنان قدیمی و تاثیرگذارش حساب ویژه‌ای باز کرده است. اولگنار سولسشر که همواره از او به عنوان ذخیره طلایی یونایتدها یاد می‌شود یکی از این اشخاص است که از سال ۲۰۱۱ به عنوان سرمربی تیم مولد که در بالاترین سطح لیگ برتر نروژ حضور دارد فعالیت می‌کند و آغاز خوبی هم در این تیم داشته است. شاید او تجربه کافی در این زمینه را نداشته باشد ولی با حضور فرگوسن در این تیم به عنوان مدیر، این مربی ۴۰ ساله می‌تواند از کمک‌های سرمربی پیشین خود نیز بهره ببرد.

۴- یورگن کلوپ

یورگن کلوپ، از زمان حضورش در بورسیا دورتموند تاثیر بسزایی روی این تیم گذاشته و این تیم را تا فینال لیگ قهرمانان اروپا رسانده است. سبک بازی تیم وی طوری است که به سبک بازی تیم‌های انگلیسی شباهت زیادی دارد و احتمالا گزینه‌ای ایده‌آل برای حضور روی نیمکت شیاطین سرخ و حتی تیم‌های لیگ برتری است.

۵- لورن بلان

بلان مدتی از دوران فوتبالی‌اش را در منچستریونایتد گذرانده و تا حدودی به این تیم آشناست. او با تیم بوردو به قهرمانی لوشامپیونه فرانسه دست یافت، سپس به عنوان سرمربیگری تیم ملی فرانسه رسید و این تیم را در رقابت‌های جام ملت‌های اروپا ۲۰۱۲ تا مرحله یک‌چهارم نهایی رساند و در این مرحله بازی را به اسپانیا واگذار کرد. از بلان نیز به عنوان یکی از گزینه‌های احتمالی یاد می‌شود.

۶- مارتین اونیل

مارتین اونیل که به تازگی از سمت سرمربیگری ساندرلند اخراج شده یکی از گزینه‌های مطرح شده است ولی با وجود رقبای جدی‌تر شانس کمتری باید برای وی قائل شد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.